  • Data: 2011-08-05 19:31:57
    Temat: Re: zestaw DVD do samochodu
    Od: pwz <p...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-08-05 10:46, LEPEK pisze:
    > Witam,
    >
    > Temat w połowie może NTG, ale tylko w połowie.
    >
    > Poszukuję bowiem przenośnego DVD do samochodu montowanego tak, aby
    > pasażerowie tylnej kanapy mogli z niego korzystać.
    (...)

    Przed takim samym dylematem stanąłem przed wyjazdem na urlop. Wybrałem
    Philips PD7032 (nie będę opisywał, po prostu sobie poczytaj choćby
    tutaj: http://notanio.pl/szukaj/Philips_PD7032 )
    Z mojego doświadczenia: gry prymitywne, ale ujdą. Czyta mi wszystkie
    DVD, DivX i nawet VCD, którego domowy odtwarzacz nie chciał przeczytać.
    Przejechał w tym roku ponad 4 tys. km i odtworzył kilkadziesiąt godzin
    filmów i wszystko bez zarzutu. Dobry dźwięk (jak na tak małe
    głośniczki), b. dobry obraz, można nawet podłączyć do zewnętrznego TV,
    jako sam odtwarzacz.

    Pozdr
    pwz

    P.S. Nie jestem w żaden sposób związany z tą firmą.
    pwz