  • 1. Data: 2016-03-30 02:04:19
    Temat: zerowa malina...
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    można gdzieś kupić Raspberry Pi Zero ?
    Bo jakby nigdzie nie widzę...

    Znaczy - tak, żeby można kupić 1 szt. albo 200 szt.
    Zastanawiam się nad zastosowaniem tego w jednym urządziu, ale jeśli to
    jest tak dostępne, że nie jest, no to jakby sensu nie ma...

  • 2. Data: 2016-03-30 02:36:53
    Temat: Re: zerowa malina...
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    sundayman wrote in <news:ndf563$hh7$3@node1.news.atman.pl>
    > można gdzieś kupić Raspberry Pi Zero ?

    http://whereismypizero.com
    http://smekcio.da7.mintsowy.pl/raspcheck/

    Z innej beczki:
    www.bbc.co.uk/programmes/articles/4hVG2Br1W1LKCmw8nS
    m9WnQ/the-bbc-micro-bit
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 3. Data: 2016-03-30 02:39:21
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Wed, 30 Mar 2016 02:04:19 +0200 sundayman <s...@p...onet.pl>
    napisał:

    >można gdzieś kupić Raspberry Pi Zero ?
    >Bo jakby nigdzie nie widzę...

    Pewnie za 2-3 miesiące będzie wszędzie.

    Znalazłem w tym sklepie, ale jeszcze niedostępny.

    http://botland.com.pl/moduly-i-zestawy-raspberry-pi-
    2/5215-raspberry-pi-zero-512mb-ram.html

    Faktycznie fajny komputerek, bo mały, można se komórę zrobić, alboco.

  • 4. Data: 2016-03-30 10:19:37
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    W dniu 2016-03-30 o 02:39, __Maciek pisze:

    > Faktycznie fajny komputerek, bo mały, można se komórę zrobić, alboco.

    BTW ktoś eksperymentował z emulacją starych konsol i komputerów na
    pierwszym RPi? Leży u mnie stary Pegasus (jeszcze w tej kanciastej
    wersji obudowy, stylizowanej na Famicoma) w którym najwyraźniej padł
    procesor. Zastanawiam się, czy nie wykorzystać obudowy padów do
    zbudowania klimatycznej platformy do retrogamingu. ;)
    RPi Zero pod względem formy by się do tego nadawało, tylko nie wiem jak
    z mocą obliczeniową, której ma tylko nieco więcej od pierwszego
    komputerka z serii.

  • 5. Data: 2016-03-30 10:40:29
    Od: cezar <c...@t...invalid>

    On 30/03/2016 09:19, Atlantis wrote:

> [...]
    > RPi Zero pod względem formy by się do tego nadawało, tylko nie wiem jak
    > z mocą obliczeniową, której ma tylko nieco więcej od pierwszego

    http://emulationstation.org/
    http://blog.petrockblock.com/retropie/

    c.