eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetżenująca wydajność w grach
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 54

  • 41. Data: 2010-08-30 15:18:01
    Temat: Re: żenująca wydajność w grach
    Od: "kamil" <k...@s...com>



    "Dox" <d...@g...pl> wrote in message
    news:i5gde0$i8d$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
    > news:i5dmjl$b6u$1@inews.gazeta.pl...
    >> q6600, 2gb ddr, ati 2600xt, win7 64 bit
    >> byle cs 1.6 mi się tnie i spada wydajność do 25 klatek na sekunde
    >> na opengl trochę lepiej do 40-50
    >> na d3d do 25 klatek
    >>
    >> stery niby najnowsze, a może trzeba starsze lub jakieś tuninogwane nie ze
    >> strony ati
    >
    > 2600xt to niestety kapeć jeśli chodzi o wydajność. Z resztą karta sprzed
    > około 3 lat więc niczego bym się po niej nie spodziewał.

    HL2 gralem w 1280x800 na max detalach na jakims pasztetowym laptopie sprzed
    ponad 5 lat i mobilnym radeonem, watpie zeby 2600xt byl gorszy.



    Pozdrawiam
    Kamil


  • 42. Data: 2010-08-30 15:39:16
    Temat: Re: żenująca wydajność w grach
    Od: "tad" <d...@d...de>

    Dox wrote:


    > 2600xt to niestety kapeć jeśli chodzi o wydajność. Z resztą karta
    > sprzed około 3 lat więc niczego bym się po niej nie spodziewał.

    No i? Karta sprzed 3 lat nie uciagnie gry sprzed 7 czy 8 lat? W CSa 1.6
    to ja gralem na geforce256 i pentiumIII 550 Mhz wiele lat temu.

    --
    tad


  • 43. Data: 2010-08-31 08:52:27
    Temat: Re: żenująca wydajność w grach
    Od: "Dox" <d...@g...pl>


    Użytkownik "tad" <d...@d...de> napisał w wiadomości
    news:i5gjb4$qdl$1@news.onet.pl...
    > Dox wrote:
    >
    >
    >> 2600xt to niestety kapeć jeśli chodzi o wydajność. Z resztą karta
    >> sprzed około 3 lat więc niczego bym się po niej nie spodziewał.
    >
    > No i? Karta sprzed 3 lat nie uciagnie gry sprzed 7 czy 8 lat? W CSa 1.6
    > to ja gralem na geforce256 i pentiumIII 550 Mhz wiele lat temu.

    problem w tym, że ta karta jest skopana konstrukcyjnie. Spróbujcie zapuścić
    3dmark 2003. Karta wisi w trakcie dobre kilkanaście sekund. (scenka z
    trolami). Tak samo nie pogracie w GTA San Andreas, tnie na max. Nawet Radeon
    9600 chodzi lepiej od niej w tej grze. O dziwo w 90% innych gier chodzi
    dobrze. 3 lata temu składałem 2 różne kompy z 2600xt i niestety za każdym
    razem gdy sprawdzałem to 3dmark zwisał w trakcie.


  • 44. Data: 2010-09-01 05:51:35
    Temat: Re: żenująca wydajność w grach
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "kamil" <k...@s...com> wrote in message
    news:i5g8q5$1ff$1@inews.gazeta.pl...
    > "konieczko" <t...@o...pl> wrote in message
    > news:i5dr43$ag7$1@news.onet.pl...
    >> Abstrachujac od tego ze monitor i tak nie wyswitli nic powyzej 25 klatek
    >> na sekunde, chyba ze ty masz monitor z NASA.
    >
    > FPS pomieszales z Hertzami, forum onetu z grupa dyskusyjna, gin wiec
    > przepadnij smierdzacy szlamem spod mostu trollu.

    Akuratnie te typowe 60Hz dla monitorów LCD to właśnie
    częstotliwość odświeżania ramki, a więc ilość obrazów na sekundę.
    A starsze monitory, te CRT, to mogły znacznie więcej obrazów
    na sekundę wyświetlać - często 100 i ponad 100, właśnie po to
    aby obraz nie migał i nie męczył wzroku.
    Monitory LCD nie mają już ganiającej po obrazie plamki elektronów
    więc mogą odświeżać ekrany wolniej dając efekt niemigania łatwiej.


  • 45. Data: 2010-09-01 05:53:17
    Temat: Re: żenująca wydajność w grach
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "kamil" <k...@s...com> wrote in message
    news:i5gbjb$bi9$1@inews.gazeta.pl...
    > "zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote in message
    > news:i5dmjl$b6u$1@inews.gazeta.pl...
    >> q6600, 2gb ddr, ati 2600xt, win7 64 bit
    >> byle cs 1.6 mi się tnie i spada wydajność do 25 klatek na sekunde
    >> na opengl trochę lepiej do 40-50
    >> na d3d do 25 klatek
    >>
    >> stery niby najnowsze, a może trzeba starsze lub jakieś tuninogwane nie ze
    >> strony ati
    >
    > Jaka plyta glowna? Do niektorych dolaczane jest oprogramowanie obnizajace
    > taktowanie, kiedy sprzet nie jest mocno obciazony. Mialem juz przypadki,
    > kiedy w takich grach (szczegolnie starszych) CPU faktycznie nie byl mocno
    > obiciazony i przez to calosc pracowala na pol gwizdka, lacznie z
    > pamieciami, FSB itd.

    Brzmi to trochę niewiarygodnie skoro ilość klatek na sekundę jest
    ograniczona wyłącznie wydajnością przetwarzania pojedynczej klatki.
    Procesor CAŁY CZAS chodziłby, bez odpoczynku, a więc układ
    kontroli obciążenia musiałby podkręcić mu GHz... na maksa.


  • 46. Data: 2010-09-01 08:45:17
    Temat: Re: żenująca wydajność w grach
    Od: "kamil" <k...@s...com>



    "Pszemol" <P...@P...com> wrote in message
    news:i5k85t.7ns.0@poczta.onet.pl...

    >> Jaka plyta glowna? Do niektorych dolaczane jest oprogramowanie obnizajace
    >> taktowanie, kiedy sprzet nie jest mocno obciazony. Mialem juz przypadki,
    >> kiedy w takich grach (szczegolnie starszych) CPU faktycznie nie byl mocno
    >> obiciazony i przez to calosc pracowala na pol gwizdka, lacznie z
    >> pamieciami, FSB itd.
    >
    > Brzmi to trochę niewiarygodnie skoro ilość klatek na sekundę jest
    > ograniczona wyłącznie wydajnością przetwarzania pojedynczej klatki.
    > Procesor CAŁY CZAS chodziłby, bez odpoczynku, a więc układ
    > kontroli obciążenia musiałby podkręcić mu GHz... na maksa.

    CPU niekoniecznie, klatki w grach oblicza w wiekszosci GPU.. Jesli to do
    tego jest quad, to stara gra wykorzysta i tak tylko jeden rdzen, reszta lezy
    odlogiem i jakis glupi program moze to uznac za niskie obciazenie.

    Dywaguje tylko, warto sprawdzic, bo sam kiedys dziwilem sie dlaczego team
    fortress 2 klatkuje i wylaczenie tego dziadostwa od asusa rozwiazalo
    problem..



    Pozdrawiam
    Kamil


  • 47. Data: 2010-09-01 08:46:08
    Temat: Re: żenująca wydajność w grach
    Od: "kamil" <k...@s...com>



    "Pszemol" <P...@P...com> wrote in message
    news:i5k82n.7hs.0@poczta.onet.pl...
    > "kamil" <k...@s...com> wrote in message
    > news:i5g8q5$1ff$1@inews.gazeta.pl...
    >> "konieczko" <t...@o...pl> wrote in message
    >> news:i5dr43$ag7$1@news.onet.pl...
    >>> Abstrachujac od tego ze monitor i tak nie wyswitli nic powyzej 25 klatek
    >>> na sekunde, chyba ze ty masz monitor z NASA.
    >>
    >> FPS pomieszales z Hertzami, forum onetu z grupa dyskusyjna, gin wiec
    >> przepadnij smierdzacy szlamem spod mostu trollu.
    >
    > Akuratnie te typowe 60Hz dla monitorów LCD to właśnie
    > częstotliwość odświeżania ramki, a więc ilość obrazów na sekundę.


    "monitor i tak nie wyswitli nic powyzej 25 klatek na sekunde". 25 to nie 60.




    Pozdrawiam
    Kamil


  • 48. Data: 2010-09-01 08:47:26
    Temat: Re: żenująca wydajność w grach
    Od: "kamil" <k...@s...com>



    "Pszemol" <P...@P...com> wrote in message
    news:i5k82n.7hs.0@poczta.onet.pl...
    > "kamil" <k...@s...com> wrote in message
    > news:i5g8q5$1ff$1@inews.gazeta.pl...
    >> "konieczko" <t...@o...pl> wrote in message
    >> news:i5dr43$ag7$1@news.onet.pl...
    >>> Abstrachujac od tego ze monitor i tak nie wyswitli nic powyzej 25 klatek
    >>> na sekunde, chyba ze ty masz monitor z NASA.
    >>
    >> FPS pomieszales z Hertzami, forum onetu z grupa dyskusyjna, gin wiec
    >> przepadnij smierdzacy szlamem spod mostu trollu.
    >
    > Akuratnie te typowe 60Hz dla monitorów LCD to właśnie
    > częstotliwość odświeżania ramki, a więc ilość obrazów na sekundę.
    > A starsze monitory, te CRT, to mogły znacznie więcej obrazów
    > na sekundę wyświetlać - często 100 i ponad 100, właśnie po to
    > aby obraz nie migał i nie męczył wzroku.
    > Monitory LCD nie mają już ganiającej po obrazie plamki elektronów
    > więc mogą odświeżać ekrany wolniej dając efekt niemigania łatwiej.

    "monitor i tak nie wyswitli nic powyzej 25 klatek na sekunde". nie musisz
    tlumaczyc jak dziala CRT, w niejeden w technikum wtykalem sondy oscyloskopu
    i mam taki do dzis. :)




    Pozdrawiam
    Kamil


  • 49. Data: 2010-09-01 13:44:36
    Temat: Re: żenująca wydajność w grach
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>


    > CPU niekoniecznie, klatki w grach oblicza w wiekszosci GPU.. Jesli to do
    > tego jest quad, to stara gra wykorzysta i tak tylko jeden rdzen, reszta
    > lezy odlogiem i jakis glupi program moze to uznac za niskie obciazenie.
    >
    > Dywaguje tylko, warto sprawdzic, bo sam kiedys dziwilem sie dlaczego team
    > fortress 2 klatkuje i wylaczenie tego dziadostwa od asusa rozwiazalo
    problem..

    wyłączyłem to zmniejszanie częstotliwości i chyba jest dobrze
    jeszcze napiszę bo dłuższych testach nie miałem czasu pograć


  • 50. Data: 2010-09-03 13:57:32
    Temat: Re: żenująca wydajność w grach
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > wyłączyłem to zmniejszanie częstotliwości i chyba jest dobrze
    > jeszcze napiszę bo dłuższych testach nie miałem czasu pograć
    wygląda na to że problemem było właśnie włączenie tego obniżania
    częstotliwości

strony : 1 ... 4 . [ 5 ] . 6


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: