  • 21. Data: 2010-08-30 05:19:06
    Temat: Re: żenująca wydajność w grach
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Maciek" <m...@e...one.nospam.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:4c7abe29$0$21004$6...@n...neostrad
    a.pl...
    > Żebyś więcej zapłacił za procesor, dysk i kartę grafiki?

    Skoro tak uważasz to obejrzyj Motion? Sample Clips:

    http://mirillis.com/en/products/picture2.html

  • 22. Data: 2010-08-30 05:45:15
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
    W dniu 2010-08-29 22:32, Ghost pisze:

    > Użytkownik "konieczko"<t...@o...pl> napisał w wiadomości

    >Następny z bykami :-(
    >Pisze się i mówi: plonk.

    Normalnie jest plonk, ale gdy konieczko wskakiwal bylo wyraznie pląąąąąk.

  • 23. Data: 2010-08-30 08:14:35
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Pole Wartość
    Właściwości procesora graficznego
    Karta wideo Gigabyte Radeon HD 2600 XT
    BIOS Version 010.048.000.001.000000
    BIOS Date 08/03/07 03:25
    Nazwa kodowa procesora graficznego RV630
    Numer części 113-AB18800-100
    Urządzenie PCI 1002-9588 / 1458-216C (Rev 00)
    Liczba tranzystorów 390 milion(ów)
    Technologia wykonania 65 nm
    Rozmiar procesora (Die Size) 153 mm2
    Typ magistrali PCI Express 1.0 x16 @ x16
    Rozmiar pamięci 256 MB
    Częstotliwość taktowania układu graficznego 796 MHz (oryginalny: 800 MHz)
    Częstotliwość taktowania przetwornika RAMDAC 400 MHz
    Liczba potoków pikseli 4
    Liczba układów zarządzania teksturami (TMU) na potok 2
    Unified Shaders 120 (v4.0)
    Sprzętowa obsługa DirectX DirectX v10
    Pixel Fillrate 3184 MPikseli/sek
    Texel Fillrate 6368 MTekseli/sek

    Właściwości magistrali pamięci
    Typ magistrali GDDR3
    Szerokość magistrali 128-bitowy(a)
    Rzeczywista częstotliwość taktowania 693 MHz (DDR) (oryginalny: 700 MHz)
    Efektywna częstotliwość taktowania 1386 MHz
    Przepustowość 21.7 GB/sek

    Różne
    Fan Speed 16%
    Wykorzystanie 0%

    Producent procesora graficznego
    Nazwa firmy Advanced Micro Devices, Inc.
    Informacje o produkcie http://ati.amd.com/products/home-office.html
    Uaktualnienie sterowników http://ati.amd.com/support/driver.html
    Driver Update http://driveragent.com?ref=59

  • 24. Data: 2010-08-30 08:51:44
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    qwerty pisze:
> [...]
    > grup dyskusyjnych:4c7abe29$0$21004$6...@n...neostrad
    a.pl...

    > Skoro tak uważasz to obejrzyj Motion? Sample Clips:

    to jest oszustwo. Sciagnij filmik, odpal to w dowolnym edytorze wideo i
    klikaj po klatce. Zobaczysz ze kilka kolejnych klatkek ma ten sam obraz
    i nagle przeskok - itd. film opisany jako 25fps ma w rzeczywistości
    3fps. Jeśli naprawdę canony(z których podobno pochodzą filmy) tak marnie
    "kręcą filmy" to moze to być problem z transferem danych na kartę, albo
    poprostu "nie wyrabiają sie" z tak dużą ilością danych w małym czasie.

    W virtual dubie jest taki filtr "deshaker", i chyba jedną z jego(mało
    istotnych) opcji jest naprawa takiego "skakania" wynikająca z czegośtam
    w przetworniku. przepraszam za lekki bełkot, ale nie mam windowsa a ni
    vduba - poczytajcie o tym sami

    ToMasz

  • 25. Data: 2010-08-30 09:01:57
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Sun, 29 Aug 2010 22:08:09 +0200, Maciek <m...@e...one.nospam.pl>
    wrote:

    >Żebyś więcej zapłacił za procesor, dysk i kartę grafiki?
    Nie do końca - te 25Hz to mniej więcej prawda, tyle że masz rozrzut
    osobniczy, do tego wrażenie ciągłości zależy od tego co i na czym
    oglądasz. Jeżeli coś porusza się szybko po dużym ekranie to 25 obrazów
    na sekunde może być trochę mało, bo odbierzesz to jako skakanie, za to
    przy ,,statycznych'' obrazach 25 fps to może być dość aż nadto. Także
    zwiększenie ilości fps ponad 25 ma sens ale do pewnego stopnia, ja
    wiem ~30-35 fpsów, bo powyżej to już jest dla samozadowolenia z
    posiadania szybkiej karty graficznej.
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 26. Data: 2010-08-30 09:39:11
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Dnia Mon, 30 Aug 2010 07:17:11 +0200, qwerty napisał(a):

    > Użytkownik "konieczko" <t...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    >
    > Mam dla Ciebie zagadkę. Dlaczego napięcie w Polsce ma 50 Hz, a nie 25 Hz?

    I dodajmy do tego fakt, że nawet 25Hz sinusoida to i tak jest 50 ekstremów
    funkcji na sekundę...

    --
    Yakhub

  • 27. Data: 2010-08-30 09:47:10
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "qwerty"
    >Mam dla Ciebie zagadkę. Dlaczego napięcie w Polsce ma 50 Hz, a nie 25 Hz?

    Kurczę, do ciekawej szkoły chodziłeś, jeśli mierzyło się w niej napięcie
    w hercach.

    --
    d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb
    `b K...@e...eu.org d'

  • 28. Data: 2010-08-30 10:42:25
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Mon, 30 Aug 2010 07:17:11 +0200, "qwerty" <q...@p...fm>
    wrote:

    >Użytkownik "konieczko" <t...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    >
    >Mam dla Ciebie zagadkę. Dlaczego napięcie w Polsce ma 50 Hz, a nie 25 Hz?
    Eeeee, za łatwe, wytłumacz dlaczego 50Hz a nie 60Hz inaczej niż tym że
    ,,moja'' racja jest bardziej ;)
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 29. Data: 2010-08-30 12:39:32
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "konieczko" <t...@o...pl> wrote in message

    > Abstrachujac od tego ze monitor i tak nie wyswitli nic powyzej 25 klatek
    > na sekunde, chyba ze ty masz monitor z NASA.

    FPS pomieszales z Hertzami, forum onetu z grupa dyskusyjna, gin wiec
    przepadnij smierdzacy szlamem spod mostu trollu.

    Pozdrawiam
    kamil

  • 30. Data: 2010-08-30 13:17:46
    Od: "lato" <l...@w...pl>

    to nie jest oszustwo tylko symulacja bo niby jak mieli na filmie 25klatek
    pokazać płynność obrazu 60 klatkowego
    ale mimo to w rzeczywistości jest dokładnie tak jak na tej symulacji, film
    720p 30 klatek skacze dość wyraźnie przy ruchu, natomiast 60 klatek jest
    płynniutki, opcja deshaker ma "stabilizować" obraz
    a w rzeczywistości rozmywa go sprawiając tylko wrazenie lepszej płynności