    From: Franc <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [żenada] OC w Goether
    Date: Fri, 4 Apr 2014 11:42:53 +0200

    Dnia Fri, 4 Apr 2014 09:00:24 +0200, WOJO napisał(a):

    > Z czystej ciekawości pytam. Czy były widoczne ślady uszkodzeń w samym
    > foteliku?
    > Skoro w foteliku nie ma napinaczy pirotechnicznych, to dlaczego nie można go
    > dalej używać, jeżeli nie było uszkodzeń mechanicznych?

    Czytałem na stronach fotelikowych, że po większym "uderzeniu" trzeba
    foteliki wymienić. Mogą powstać mikro uszkodzenia których gołym okiem nie
    widać, ale przy następnym zdarzeniu fotelik może nie spełnić już swojej
    funkcji ochronnej tak jak powinien.
    W każdym razie rozumiem w pełni Rafała, że wywalił foteliki dziecięce po
    dzwonie - sam bym tak zrobił. A to, że PZU sugerowało ich odsprzedaż na
    Alle jako niebite, to powinno się klasyfikować pod prokuratora - skandal i
    tyle.

    --
    Franc