    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: zdjęcie simlock'a z SONY CMD-CD5
    Date: Tue, 3 Jun 2014 07:30:27 -0500

    "MichaelData(R)" <s...@o...com> wrote in message
    news:lmkem4$vih$1@usenet.news.interia.pl...
    > Pszemol wydumał(a) w news:lmkdvu$6b1$1@dont-email.me :

    > Ale to bedzie SUPER! Ty masz "papiery" a kradziej ich nie ma i zostanie
    > namierzony&złapany i pójdzie do piekła :] No dobra, myslisz ze ktoś to
    > wykorzysta? :) OK, juz się nie czepiam :)

    Niezależnie od tego czy faktycznie wykorzysta ujawniony numer czy nie,
    jak go nie ujawnisz to wykorzystać nie będzie miał jak, prawda ?

    Złodziej puści zapytanie na googlach gdzieś z Indonezji czy Rosji
    i mu nasza polska grupa też wyskoczy - po co miałbym mu dawać
    na tacy taki prezent? Niech sobie poszuka Twojego jak go ujawnisz :-P

    I posiadanie papierów nie ma tu znaczenia - ja nie chcę kłopotów,
    nie chcę musieć używać tych papierów, nie chcę chodzić po
    firmach i udowadniać że ja jestem prawowitym właścicielem...
    Po co mi to wszystko w razie czego? Można temu łatwo zapobiec
    właśnie NIE UJAWNIAJĄC tego numeru w sieci publicznie. Kumasz?