  • 211. Data: 2009-09-29 13:11:36
    Temat: Re: zdjecia obraczek
    Od: Bernard Wybierała <b...@g...com>

    > Ciekaw jestem co to dla Ciebie jest wysoka stawka.
    > Ja za 15 obraczek wzialem 50zl netto za ujecie.
    > A wyszlo to tak:
    > http://picasaweb.google.pl/quent75/Obraczki?authkey=
    Gv1sRgCJz-l5DwjNOeiwE#

    > Pozdr.

    Czemu taka niezdecydowana GO?
    Albo całe ostre, albo głębia mała... a tutaj tak jakoś mi się nie podoba...
    Nie jestem specjalistą w zdjęciach biżuterii... jednak te zdjęcia mnie
    nie przekonują...

    --
    Bernard Wybierała
    B&W Studio

  • 212. Data: 2009-09-29 13:14:33
    Od: Bernard Wybierała <b...@g...com>

    > to oczywiste - jesli chcesz poprawic kolor , wrazenie dynamiki ,
    > przejscia tonalne to koniecznie sprobowalbym HDR ze statywu .
    > KOniecznie .
    > Robie od czasu do czasu zdjecia saksofonow roznych , tez blyszczace ,
    > czasami matowe- jest duza roznica na korzysc HDR.
    >
    > Tak - koniecznie sproboj , dostaniesz skokowy przyrost jakosci.
    >
    > XXX

    Bzdura, trzeba światłem grać a nie techniką i komputerem...

  • 213. Data: 2009-09-29 13:17:21
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 29 Sep., 15:14, Bernard Wybierała <b...@g...com> wrote:

    > Bzdura, trzeba światłem grać a nie techniką i komputerem...

    najlepszy bylyby swiece woskowe i dagerotypia.

  • 214. Data: 2009-09-29 13:17:36
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Bernard Wybierała napisał(a):
> [...]
    > Nie jestem specjalistą w zdjęciach biżuterii... jednak te zdjęcia mnie

    Wg mnie to jak najbardziej pomaga w tworzeniu iluzji głębokości kadru.

    --
    Mirek

  • 215. Data: 2009-09-29 15:43:36
    Od: "Quent" <x...@x...com>

> [...]
    > podoba...
    > Nie jestem specjalistą w zdjęciach biżuterii... jednak te zdjęcia mnie nie

    Juz o tym pisalem - tak chcial klient.
    Jego to przekonuje...

    --
    Pozdr.