  • 191. Data: 2009-09-19 11:53:39
    Temat: Re: zdjecia obraczek
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "cichybartko" napisał

    > Jakie to rozczarowanie jak już się kupi te zabawki i pozostaje jedno
    > pytanie gdzie ja to teraz rozstawie. Rodzina patrzy jak na szaleńca ;).

    Ja z tego powodu raz już sprzedawałem zestaw MobiLight Elfo, drugi raz
    pojedyńcze lampy ; )

    adam

  • 192. Data: 2009-09-19 18:33:02
    Od: "Quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "cichybartko" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    > Jakie to rozczarowanie jak już się kupi te zabawki i pozostaje jedno
    > pytanie gdzie ja to teraz rozstawie. Rodzina patrzy jak na szaleńca ;).

    No to widze, ze nie jestem sam :-))
    W domu juz 3 razy zmienialem pokoj na pracownie (ku uciesze rodzinki)
    naiwnie sadzac za kazdym razem, ze w "tym drugim" beda lepsze warunki ;-)
    W koncu wygonili mnie z tymi lampami na antresole ze skosami :-)
    Na szczescie planuje za jakis czas wybudowac wolnostojace studio - 7x7x3,5
    [m]
    Mam nadzieje, ze nie bedzie za male...
    Na parapetowe zapraszam juz dzs!
    --
    Pozdr.

  • 193. Data: 2009-09-19 18:50:40
    Od: "Quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "Roger from Cracow" <r...@s...pl> napisał w
    wiadomości news:h90rti$m22$1@news.interia.pl...
    > to szybko Ci poszlo wziąwszy pod uwage zapewne 3-4 godziny w studio,
    > troche czasu na zdobycie wiedzy, testowanie i jak sam to określiłeś
    > żmudną obróbkę w PSie. Na rękę 750 czy doszły jakieś koszty jeszcze,
    > studia itp ? Nie wolałbys 1500zł np. :)

    W studio meczylem sie z ustawieniem pierwszej obraczki poniewaz miala to byc
    seria takich samych ujec.
    Z tym ustawieniem zeszlo mi bite 3 godziny - to sporo czasu w sumie. Mozna
    zrobic mnostwo prob. Lampy i inne modyfikatory swiatla generalnie mam
    ustawione na stale do zdjec malych przedmiotow takze nie musialem od zera
    rozkladac wszystkiego.
    Potem to juz tylko wymiana obraczek i pstrykanie nastepnego rawa.
    Z jedna czy dwoma mialem troche problemow ze wzgledu na ksztalt, w ktorym
    odbijalo sie za wiele niepotrzebnych rzeczy albo ogolnie nie wygladaly
    dobrze/atrakcyjnie.
    Takze w sumie na zdjecia zeszlo mi ze 4-5 godzin.
    Nastepne 5-6 godzin to PS. Zmudna obrobka w takim sensie, ze na zdjeciach
    macro niby wypolerowanej bizuterii wychodzi masa rys, niedoskonalosci,
    drobnych plaskich refleksyjnych powierzchni itp. Jednak jak sie dlubie od
    lat w PS to mozna nabrac pewniej wprawy i retusze wszelkiej masci ida niezle
    czasowo.

    Kosztow innych, poza pradem i niewyspaniem nie mialem.
    Troche zalezalo mi na zlapaniu tego zlecenia. Zawsze chcialem sie pobawic w
    takie fotki a teraz mam przynajmniej pare fotek do portfolio dla
    ewentualnego przyszlego klienta, od ktorego mozna probowac wziac ciut
    wiecej - kto wie...

    --
    Pozdr.

  • 194. Data: 2009-09-19 19:13:22
    Od: "Quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam> napisał w
    wiadomości news:h8ua7m$4t2$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Kłamiesz. Nigdy nie mowiłem, że jestem profesjonalistą w dziedzinie
    > fotografii.

    Zanim zarzucisz komus klamstwo zacytuj go poprawnie i przeczytaj ten cytat
    dokladnie i powoli.
    Dla ulatwienia wklejam go raz jeszcze:
    "...jak nieprofesjonalista, ktorym jak mowisz jestes..."

    Reszty belkotu nie komentuje...

  • 195. Data: 2009-09-19 19:17:01
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    Quent pisze:
> [...]
    > W koncu wygonili mnie z tymi lampami na antresole ze skosami :-)
    > Na szczescie planuje za jakis czas wybudowac wolnostojace studio -

    Miło. No to tylko trzymać kciuki, bo to już będą super warunki. Ja
    niestety ciągle ćwiczę jak w pięć minut postawić małe studio ;).

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.

  • 196. Data: 2009-09-19 20:23:45
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    de Fresz wrote:

    > Nie chłopie, Ty przychodzisz do piekarza i zaczynasz smęcić, że ciasto
    > to się powinno wyrabiać tak i tak, że kiepskie proporcje mąki, że
    > tylko leszcze używają piecy elektrycznych, bo najlepsze są tylko
    > gazowe i tym podobne mądrości. No to potrafisz sam lepiej upiec te
    > bułki, czy tylko gdzieś o tym czytałeś?

    Analogia Ci nie wyszla. Zupełnie.

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 197. Data: 2009-09-19 20:38:51
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    Quent wrote:
> [...]
    > cytat dokladnie i powoli.
    > Dla ulatwienia wklejam go raz jeszcze:
    > "...jak nieprofesjonalista, ktorym jak mowisz jestes..."

    Łeeee nie doczytałem. No to zostaje tylko jedno kłamstwo ;-)

    > Reszty belkotu nie komentuje...

    Ależ komentuj.

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 198. Data: 2009-09-19 20:49:31
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-09-19 22:23:45 +0200, "Mikolaj Tutak"
    <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam> said:

    > Analogia Ci nie wyszla. Zupełnie.

    Lepiej jednak nie pouczaj nikogo w temacie logiki...
    EOT

    de Fresz

  • 199. Data: 2009-09-20 13:10:09
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    de Fresz wrote:

    > Lepiej jednak nie pouczaj nikogo w temacie logiki...

    W temacie?!

    > EOT

    :-)

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 200. Data: 2009-09-21 06:25:04
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    Użytkownik "de Fresz" <d...@n...o2.pl> napisał w wiadomości

    > Tey, panie krytyk, pokażesz swoje osiągnięcia w tym temacie, czy dalej
    > będziesz rzucał autorytarne mundrości nie poparte żadną praktyką?

    czemu nie podparta praktyką? skad wiesz czy i jakie zdjecia robie?
    jutro wrzuce ci moją próbe.