  • Data: 2016-01-30 11:18:17
    Temat: Re: zdalny komputer do grania
    Od: Bolko <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 30 stycznia 2016 08:23:40 UTC+1 użytkownik ...:::WISKOLER:::...
    napisał:
    > Na grupie pl.comp.pecet, osobnik mieniący się nazwą m4rkiz naskrobał(a):

    > A działa ci w tej poprawce moduł kwiaty.exe? Do momentu aplikacji tej
    > poprawki po wręczeniu kwiatów następowało uruchomienie madułu miodność.exe
    > i sexik.exe, a na tej porawce po kwiaty.exe nic nie następuje. Resetowałem
    > ustawienia do fabrycznych jak pisali na pewnym forum ale to nic nie
    > pomogło, skaszaniło sie tylko bo ponownie włączył się moduł teściowa.bat i
    > wraz z modułem wizyta.php
    > --
    Ja na swojego różowego (że uzyje terminoligi z wykopu) nie mogę narzekać.
    Sapkowskiego zna lepiej niż ja.
    Naszym synom lepiej tłumaczy kto kim jest w star wars.
    I nie może się doczekać kiedy będą na tyle dorośli by porozmawiać z nimi
    o Władcy Pierścieni i całej reszcie fantastyki.
    Ale jak każdy egzemtlarz ma jakieś buki się zawiesza.
    W skrajnych przypadkach ale nie cześciej niż raz w miesiącu dochodzi do przeładowania
    stosu.
    I trzeba chwile poczekać żeby system się przeładował i potem znowu jest chwile
    spokoju.
    Ale z windowsem 98 tez tak kiedyś miałem ze musiałem go co miesiąc albo i częściej
    reinstalować.
    Mineło trochę czasu i teraz już nawe nie wiem gdzie mam instalkę.