  • Data: 2009-09-02 19:21:08
    Temat: Re: zawyzony poziom elektrolitu w akumulatorze
    Od: "E" <W...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:h7meka$8u7$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "E" <W...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Edi, czy jak pojawiają Ci się wrzody na kutasie, to coś z tym robisz czy
    > dajesz sobie spokój? :-)
    >
    > --
    > Grzybol

    Dzieki Grzybol za cenny choc krotki (a szkoda) wyklad o kut....... Czytajac
    Twoje pytanie mialem wrazenie jakbym ogladal nowy odcinek Kapitana Bomby w
    ktorym podwladny Bomby zadaje pytania w Twoim stylu - "Panie kapitanie co by
    pan zrobil gdyby na ...... mial pan wrzody".

    A tak na marginesie to czy przed napisaniem postu pieprznales sie dobrze
    gumowym mlotkiem w pusty leb? Jezeli nie to zrob to teraz.
    Jak sie ktos grzecznie pyta, to sie grzecznie odpowiada albo zwraca sie
    uwage ze ........ . Tylko prawdziwy pustak odpowiada pytaniem na pytanie.