-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.uni-
stuttgart.de!news-2.dfn.de!news.dfn.de!newsfeed.straub-nv.de!feeder.erje.net!ne
wsfeed.freenet.ag!news.netcologne.de!ramfeed1.netcologne.de!nx01.iad01.newshost
ing.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-
spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "P_ablo" <o...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <i63n50$7cf$1@node1.news.atman.pl><i63o61$hk9$1@inews.gazeta.pl>
<i63qb2$80m$1@node1.news.atman.pl><4c85f5d2$0$20992$65785112@news.neostrada.pl>
<4c863747$0$20992$65785112@news.neostrada.pl>
Subject: Re: zastosowanie samochodu znamy ?e ?
Date: Wed, 8 Sep 2010 22:44:12 +0200
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5931
X-RFC2646: Format=Flowed; Original
Lines: 29
Message-ID: <4c87f5a1$0$27047$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.12.2.83
X-Trace: 1283978657 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 27047 83.12.2.83:31072
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2309327
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał w wiadomości
news:4c863747$0$20992$65785112@news.neostrada.pl...
>
> Nie lubię SUV-ów, ale z tym, że nie ma praktycznych przesłanek się nie
> zgodzę. Do SUV-a wsiada się wyżej (co ważne dla osób starszyk), siedzi
> potem też wyżej (co ważne dla tych co niezbyt ogarniają auto), jest wyżej
> zawieszony więc łatwiej się jedzie po dziurach, krawężnikach, nie mówiąc
> już o sytuacji osób, które mają np. kilometr błotnistej drogi gminnej do
> posesji i normalnym autem trudno im zimą w ogóle dojechać do domu.
Wsiadanie - owszem, co oznacza, ze siedzac wyzej lepiej ogarnia sie auto? Po
dziurach jezdzi sie kazdym tak samo, jedyna roznica moze byc stosunek masy
nieresorowanej do resorowanej... Zawieszenie w SUVach jest czesto tak samo
skonstruowane jak w pozostalych modelach wyzej od sredniej, wiec pracuje tak
samo. Co do blota i kraweznikow... czy te 2-3 cm przy naprawde wysokich
kraweznikach ma znaczenie? czy uwazasz, ze taki samochod na szosowych
oponach poradzi sobie w blocie?
--
Picasso
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
Najnowsze wątki
- 2025-01-17 Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- 2025-01-17 Kto wytłumaczy "głupiemu" prezydentowi Dudzie wielką moc prawną "dekretu premiera" TUSKA? [(C)Korneluk (2025)]
- 2025-01-17 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-01-17 Natalia z Andrychowa
- 2025-01-17 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-17 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-17 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-17 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-17 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-17 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-01-17 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-17 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-17 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-17 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-17 pradnica krokowa