  • 1. Data: 2011-05-31 15:56:25
    Temat: zastany samochód warto kupić?
    Od: wbk <o...@c...pl>

    Znajomy chce sprzedać samochód 10 letni z przebiegiem 16tys który od ~4
    lat stoi nieodpalany bo ma uszkodzoną pompe paliwa, czy warto pakować
    się w taki pojazd ? marka to suzu ki

  • 2. Data: 2011-05-31 16:05:24
    Temat: Re: zastany samochód warto kupić?
    Od: "news-gazeta" <n...@g...pl>

    Użytkownik "wbk" <o...@c...pl> napisał w wiadomości
    > Znajomy chce sprzedać samochód 10 letni z przebiegiem 16tys który od ~4
    > lat stoi nieodpalany bo ma uszkodzoną pompe paliwa, czy warto pakować się
    > w taki pojazd ? marka to suzu ki

    Nie.

    Pozdrawiam - Darek.

  • 3. Data: 2011-05-31 16:10:11
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-05-31 15:56, wbk pisze:
    > Znajomy chce sprzedać samochód 10 letni z przebiegiem 16tys który od ~4
    > lat stoi nieodpalany bo ma uszkodzoną pompe paliwa, czy warto pakować
    > się w taki pojazd ? marka to suzu ki
    Kwestia za ile i ile jesteś w stanie dolożyć (bo dołożysz pewnie sporo,
    od opon, akumulatora, hamulców, poprzez rzeczoną pompę aż do Bóg wie co
    tam jeszcze się w międzyczasie zastało, zardzewiało itd). Auto trzymane
    pod chmurką czy w garażu?

    --
    MZ

  • 4. Data: 2011-05-31 17:15:35
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

> [...]
    > Znajomy chce sprzedać samochód 10 letni z przebiegiem 16tys który od ~4
    > lat stoi nieodpalany bo ma uszkodzoną pompe paliwa, czy warto pakować się

    Wszystko zależy od ceny, bowiem ilość elementów, które będa wymagały
    wymiany, czyszczenia i regulacji może być spora. Jeżeli chce za nie
    symboliczne pieniądze, a Ty lubisz i potrafisz grzebać przy samochodzie, to
    możesz zaryzykować, jeżeli zaś nie lubisz i nie jesteś specjalnie zamożny,
    to raczej odpuść.

    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi

  • 5. Data: 2011-05-31 18:40:20
    Od: wbk <o...@c...pl>

    > pod chmurką czy w garażu?

    garaż

  • 6. Data: 2011-05-31 19:06:39
    Od: BearBag <c...@g...com>

    swoją drogą jestem ciekawy czy taki silnik by zapalił i pracował w
    miare normalnie do wymianie tej pompy i ewentualnie zalaniu nowym
    olejem. 4 lata to troche sporo ale raczej w srodku nie powinno sie
    jeszcze nic zastać.

  • 7. Data: 2011-06-01 09:32:05
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

> [...]
    > symboliczne pieniądze, a Ty lubisz i potrafisz grzebać przy samochodzie,
    > to możesz zaryzykować, jeżeli zaś nie lubisz i nie jesteś specjalnie

    Bardziej od zastanych elementów obawiałbym się ewentualnej wilgoci, która
    mogła powłazić wszędzie gdzie się dało.
    Jeśli tak było to poźniej ruda będzie budować się w najmniej oczekiwanych
    miejscach i w ilościach hurtowych niestety.
    Jeśli garaż suchy i w miarę wentylowany to powinno być spoko.
    Tak czy inaczej - 4 lata to długo i tak jak napisałeś, samochód dla
    majsterkowicza. Ale po zrobieniu w zasadzie wychodzi nówka sztuka :-)

  • 8. Data: 2011-06-01 10:05:39
    Od: Piotr Molski <p...@a...pl>

    Chyba na Grupie byla dyskusja o cenach czesci zamiennych do Suzuki. W
    skrocie - sa (byly?) z kosmosu. Warto sprawdzic przed decyzja. A 2001
    rok produkcji to juz samochod z duza iloscia elektroniki?

    pozdr
    Piotr

  • 9. Data: 2011-06-01 11:12:58
    Od: " BrunoJ" <b...@g...pl>

    wbk <o...@c...pl> napisał(a):

    > Znajomy chce sprzedaÄ&#65533; samochĂłd 10 letni z przebiegiem 16tys ktĂłry od ~4
    > lat stoi nieodpalany bo ma uszkodzonÄ&#65533; pompe paliwa, czy warto
    pakowaÄ&#65533;
    > siÄ&#65533; w taki pojazd ? marka to suzu ki
    Ja bym sie przede wszystkim zastanowil dlaczego to auto stalo. Uszkodzona
    pompa paliwa - ktora mimo wszystko nie kosztuje majatku - wydaje sie byc
    kiepskim powodem, zeby odstawic na kolek 6 letnie auto.
    W skrocie, znajomy znajomym, ale nie wierze ze to jest jedyna usterka.

  • 10. Data: 2011-06-01 15:21:56
    Temat: Re: zastany samoch?d warto kupi??
    Od: wbk <o...@c...pl>

    > Ale po zrobieniu w zasadzie wychodzi n?wka sztuka :-)

    muszę się przyznać że to mój nie pierwszy taki zakup, poprzedni sejek
    1.1 MPI kupiłem jako 7 letni z przebiegiem 6tys folią na siedzeniach i
    pajęczynami w zderzakach, nic mu w zasadzie nie dolegało ale prosta
    konstrukcja fiata to nie suzuki dlatego mam wątpliwości ...

    ... no i ta obawa o ceny części