    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: zasilacz do pc
    Date: Sun, 8 Apr 2012 10:34:10 +0000 (UTC)

    Pan J.F. napisał:

    > A w ofercie zasilaczy kilkadziesiat, w tym sporo drogich. Powatpiewam
    > czy chcialo by im sie utrzymywac niechodliwy sprzet
    >
    > Czyzbysmy dozyli czasow gdy zasilacz jest najdrozsza czescia peceta ?

    Zauważyłem niedawno taką rzecz, że tak zwany dobry zasilacz o mocy uznanej
    za standawdową kosztuję X, a zasilacz tej samej firmy, który ma podaną moc
    ze dwa razy większą, kosztuje już jakieś 3X. Ten mocniejszy jest dla tych,
    co kupili jakąś hiperwypaśną kartę graficzną, która ma w wymaganiach wpisaną
    właśnie taka moc zasilacza. Oglądałem oba, na oko niczym się nie różnią.

    Na miejscu producenta, to ja bym do handlarzy osobno rozsyłał zasilacze,
    a osobno naklejki na nie. To by mogło znacznie ograniczyć koszty logistyki
    i przyspieszyć rotację towaru.

    --
    Jarek