  • Data: 2012-04-05 19:28:41
    Temat: Re: zasilacz do pc
    Od: "Irokez" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "sundayman" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:jlkivg$8eq$1@inews.gazeta.pl...
    > Aha. A jaka jest jeszcze rola soldermaski poza zwiększeniem max. napięcia
    > między ścieżkami (mało istotne w tym przypadku przeważnie, bo odległości i
    > tak zapewniają bezpieczenstwo),

    ee.. widziałeś soldermaskę kiedyś?
    Bo ja widziałem sporo sprzętu, gdzie soldermaski nie było i zwarcie poszło
    bynajmniej nie tam gdzie są pady pod elementy tylko perfidnie między
    ścieżkami. Bo kurz + wilgoć i płytka się zwęgliła. A 230V miało gdzieś że
    odstęp był 5mm.

    > nieco większą ochronę przed kurzem (bo i z soldermaską kurz się zbierze i
    > w razie czego zrobi zwarcionko), i estetyką ?

    z tą nieco w związku z w/w to nieco przesada.

    --
    Irokez