  • Data: 2012-11-13 00:32:34
    Temat: Re: zasilacz do notebooka > 5A
    Od: Tomasz Jasiński <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 12 Nov 2012 23:54:14 +0100
    doszła do mnie wiadomość <s...@4...com>
    od a...@p...pl :

    >nie daje wiecej niz 12V !!!

    Przeleć się po zasilaczach na Allegro, znalazłem np. taki do Della i
    Toshiby:
    http://allegro.pl/zasilacz-do-laptopa-dell-19-5v-6-7
    a-wtyk-7-4-pin-i2763101199.html
    http://allegro.pl/zasilacz-do-laptopa-toshiba-15v-6a
    -pa-1900-22-nowy-i2755193365.html
    --
    "To, czy myśli się metalem, czy kisielem, jest obojętne."
    Stanisław Lem - Altruizyna.