  • 21. Data: 2011-12-11 01:11:02
    Temat: Re: zasilacz ATX
    Od: sumar <s...@o...eu>

    Remek:

    > Powiedzieć Wam gdzie możecie wsadzić (sobie) takie rady?

    > Póki nie było internetu nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów.

    > Albert Einstein

    Ty skończony kretynie! Obie rady są jak najbardziej poprawne. Sam kiedyś
    używając zasilacza AT tylko do 12V musiałem obciążyć 5V żarówką. To są
    zasilacze komputerowe, gdzie jest przewidziane, że z każdego napięcia
    jest pobierany jakiś prąd. Jak chcesz mieć tylko 12V to sobie całkowicie
    przebuduj zasilacz.

  • 22. Data: 2011-12-11 02:03:01
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2011-12-10 20:13, Remek pisze:

    > Podskoczy. I co ma z tego wynikać?

    Zadałeś pytanie: "Od czego zależy wysokość napięć
    wyjściowych?" Z tego, że podskoczy powinieneś znaleźć odpowiedź na swoje
    pytanie.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 23. Data: 2011-12-11 03:31:47
    Od: Tom <t...@n...spam.invalid>

    On 11/12/2011 10:15 AM, Remek wrote:

    > Cudowna rada. Ciekawe dlaczego producent na to nie wpadł? Przestań bredzić.
    > Ja oczekuję fachowych porad i nie chcę czytać bzdur.
    >
    > Remek

    Producent produkuje te zasilacze do komputerow gdzie szyna +5V na dzien dobry pobiera
    spory prad, nie jest zasilacz projektowany do stabilizacji napiec bez podstawowego
    obciazenia na 5V. Nie ma tez osobnej stabilizacji dla +5V i +12V, jak nie ma
    ociazenia na +5V to +12V ni pracuje za dobrze (jak zreszta zauwazyles).

    Ludzie daja Tobie dobre rady ale ty wiesz lepiej... wiec jak wiesz lepiej to po chuj
    sie pytasz?

    Tomek

  • 24. Data: 2011-12-11 10:06:40
    Od: "Remek" <n...@g...com>

    Użytkownik "Tom" napisał:

> [...]
    > dla +5V i +12V, jak nie ma ociazenia na +5V to +12V ni pracuje za dobrze

    Ależ ja o tym wiem. Mam kilka zasilaczy i porównywałem napięcia w
    identycznych warunkach. Ten przedmiotowy reaguje nadmiernie na obciążenie
    linii 12V przy nieobciążonej linii 5V. To w2skiazuje na wadę stabilizacji.
    Wyniki, innego zasilacza:

    Obciążona linia 12V

    11,6V
    5,45V

    Po obciążeniu linii 5V

    12,65V
    5,1V

    I to są wyniki do przyjęcia. W przedmiotowym te zmiany są zbyt duże.
    Zauważyłem je zresztą w pracującym komputerze. Próba uruchomienia floppa
    powodowała zwis. Miernik pokazał w tym momencie gwałtowny spadek napięcia
    linii 12V.

    > Ludzie daja Tobie dobre rady ale ty wiesz lepiej... wiec jak wiesz lepiej
    > to po chuj sie pytasz?

    Jakie rady? Na dzień dobry ROTF, a inny mądry znajduje usterkę w 5 minut,
    albo z góry wie co się uszkodziło. Za takie rady dziękuję. Zresztą znalazłem
    schemat i rozgryzłem zasilacz. Usterka usunięta.

    EOT

    Remek

  • 25. Data: 2011-12-11 10:53:06
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello sumar,

    Sunday, December 11, 2011, 2:11:02 AM, you wrote:

> [...]
    > zasilacze komputerowe, gdzie jest przewidziane, że z każdego napięcia
    > jest pobierany jakiś prąd. Jak chcesz mieć tylko 12V to sobie całkowicie

    Mam Remka w KF i widzę go tylko w cytatach. Pomimo to pokusiło mnie,
    żeby mu pomóc. Jak zwykle w takich wypadkach mój dobry uczynek został
    przykładnie ukarany a ja mam po raz kolejny nauczkę, że pewnym
    osobnikom pomagać nie należy :(

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 26. Data: 2011-12-11 12:01:23
    Od: NoTak <g...@z...gov.pl>

> [...]
    > albo z góry wie co się uszkodziło. Za takie rady dziękuję. Zresztą znalazłem
    > schemat i rozgryzłem zasilacz. Usterka usunięta.

    Na schemacie ja usunales?

  • 27. Data: 2011-12-11 12:29:09
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello NoTak,

    Sunday, December 11, 2011, 1:01:23 PM, you wrote:

    > Na schemacie ja usunales?

    Zapewne odkrył cudowną metode na zmianę zachowania zasilacza
    wielowyjściowego z posrednią regulacją napięcia.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 28. Data: 2011-12-11 15:17:36
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik Tom napisał:
    > Ludzie daja Tobie dobre rady ale ty wiesz lepiej... wiec jak wiesz
    > lepiej to po chuj sie pytasz?
    >
    > Tomek

    Masz nauczkę, żeby temu głupkowi nie odpowiadać. Czasami zmienia maila
    ale jest nie do podrobienia, więc znowu szybko trafia do KF. Zaraz
    pewnie napisze, że ma 30 lat doświadczenia w elektronice i żeby mu tu
    nie pisać o podstawach :-) - których zresztą nie zna.
    Maciek

  • 29. Data: 2011-12-11 21:06:02
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Użytkownik RoMan Mandziejewicz napisał:

    > Zapewne odkrył cudowną metode na zmianę zachowania zasilacza
    > wielowyjściowego z posrednią regulacją napięcia.

    Obstawiam że podpiął rezystor lub żarówkę na linię +5V jak radziliście
    ale się wstydzi przyznać.

    --
    AlexY
    http://nadzieja.pl/inne/spam.html

  • 30. Data: 2011-12-12 08:00:45
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Sat, 10 Dec 2011 20:01:10 +0100,
    Remek <n...@g...com> screamed:

    To byłoby raczej Control Output.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:229B ]
    [ 09:00:09 user up 13014 days, 20:55, 1 user, load average: 0.05, 0.01, 0.87 ]

    If vegetarians eat vegetables, what do humanitarians eat?