  • Data: 2021-01-11 13:04:19
    Temat: Re: żarówki LED jako zamienniki dla halogenu
    Od: robot <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.01.2021 o 20:00, LEPEK pisze:

    > Bo sądziłem, że barwa światła i ich jasność na LED'ach będą lepsze - i
    > się nie pomyliłem.

    -led-gen2-z-ekskluzywna-samochodowa-dioda-led-lumile
    ds

    > 600 zł za dwie ;) No, ale to niewiele zmienia w moim przypadku - uważam,
    > że to nierozsądnie drogo. Tak, myślę, że mogłyby być lepsze, ale nie
    > miałem okazji testować, a wiarygodnych porównań, testów nie znalazłem.

    Producent Philips twierdzi że będą działać tak długo jak samochód.
    Możecie się śmiać, ale jak akurat temu producentowi jestem w stanie
    uwierzyć.
    W moim domu jeszcze żadna żarówka led sie nie przepaliła, a lata lecą.
    Wtedy te 6 stów zaczyna nabierać sensu - głównie ze wzgledu na to,
    że nienawidzę wymieniania żarówek w reflektorach.

    A, jeszcze jedna rzecz.
    LEDy maja to do siebie, że po jakimś niezbyt długim czasie słabiej
    świecą, ale nie wiem czy wszystkie tak mają.
    Zwróć na to uwagę u siebie po paru miesiącach używania.

    Ja bym zrobił w ramach zabawy porównanie na twoim miejscu.
    To znaczy zrobić na przykład zdjęcie jak świecą teraz i po jakimś
    czasie na takich samych ustawieniach ekspozycji w aparacie.