  • Data: 2011-09-04 12:41:46
    Temat: Re: zarowki LED
    Od: AlexY <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Verox napisał:

    > A jak żona robi make-up to nie wygląda po wyjściu pomarańcowo-czerwona ;-) ?

    Nie używa łazienki w tym celu, brytyjskie standardy są w tym temacie
    klaustrofobiczne :)
    Światło jest zimne, temperatura barwowa na oko 4500'K, testowałem
    jeszcze takie same "ledówki" w wersji "żarówkowej" barwy ale bardziej mi
    to podchodziło pod świeczki, zarówno kolorem jak i ilością światła.

    --
    AlexY
    http://nadzieja.pl/inne/spam.html