  • Data: 2017-07-13 01:16:08
    Temat: Re: zarobki w elektronice
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Słusznie. Znaczy się... za co konkretnie?

    Znaczy, że jeżeli mimo mimo tyrania po kilkanaście godzin dziennie,
    codziennie (tak, piszę to z pracy godz. 01.10), i płacenia nieraz
    podatków w kwotach pięciocyfrowych, mam nie wyremontowanego od lat
    mieszkania, bo jakimś cudem nie stać mnie na bezproblemowe wydanie
    kilkudziesięciu tys. zł. na to. I nie o mnie nawet tutaj najbardziej
    chodzi, że mieszkam nie tak jak bym chciał, bo ja w domu jestem krótko.
    Wracam w nocy, śpię, wstaję i wychodzę. Tylko żony mi żal, bo zasługuje
    na lepszy dom.

    I mógłbym powiedzieć, że gdybym żył w USA, i zasuwał tak jak tu, to
    dawno miałbym rezydencję i lokaja. Że socjalistyczno-boszewicki rząd
    mnie rucha przy każdej okazji, co zresztą robią coraz chętniej wszystkie
    rządy począwszy od lat 90-tych. No a wcześniej to lepiej nie wspominać.

    Oczywiście - jest w tym jakaś prawda. Ale nie wiem czemu mam wrażenie,
    że to jednak przede wszystkim moja wina - widocznie robię coś nie tak. I
    widocznie mam jakiś problem w mojej organizacji i działaniu.
    I staram się to robić. Z efektem słabym... :)

    Myślę jednak, że na rząd można sobie jeszcze ponarzekać publicznie - i
    to jakoś da się zaakceptować. Ale kiedy ktoś nadmiernie się roztkliwia
    nad tym, jak to zły szef go gnębi, koledzy są wredni, nikt go nie kocha,
    a ludzie są podli - po prostu mówi więcej złego o autorze tych słów.
    Nawet, jeżeli znowu jest to jakaś tam częściowa prawda.