  • Data: 2017-07-12 18:03:58
    Temat: Re: zarobki w elektronice
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Pan Dariusz Dorochowicz zdobył się na wyjaśnienie:

    > No i komu to przeszkadzało? -- leniwie zapytam.

    A zupełnie inna sprawa, że też czasem się zastanawiam, nie nad tym "komu
    to przeszkadzało" tylko "a może by tak spróbować?". Ale jakoś ile razy
    się przymierzam zawsze coś przeszkadza. Coś, co należałoby zrobić. Po
    prostu coś innego człowieka bierze.

    I ciągle mam nadzieje że będę mógł popatrzeć na takie coś (to pierwsze)
    i powiedzieć sobie: "przewróciło się - niech leży", nie dlatego, że nie
    mam siły, tylko tak po prostu - "bo tak".

    Pozdrawiam

    DD