  • Data: 2010-10-26 20:45:04
    Temat: Re: zarejestrowac moto na obcokrajowca
    Od: Yorick <"USUŃ.TO_yorick"@poczta.onet.pl_ORAZ.TO> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 26 - 10 - 2010 (wtorek) o godzinie 20:38, ErgoSum napisał(a):

    > To obywatel Szwecji - przebywa normalnie, tu nie ma chyba roznicy: jestesmy
    > w unii wiec nie wiem jaka to mogla by byc roznica?
    > Nie ma meldunku w PL i stad wlasnie to pytanie.

    Wydaje mi się, że brak meldunku może być głównym problemem. Pogooglałem
    chwilę i np. tutaj
    http://eurzad.szczecin.pl/chapter_51052.asp
    znalazłem informację, że cudzoziemiec przy rejestracji pojazdu musi pokazać
    paszport oraz dokument poświadczający zameldowanie na terytorium RP.

    Z tego co się orientuję, to nasz kochany rząd, mimo wielokrotnych obietnic,
    do tej pory nie zniósł obowiązku meldunkowego - więc jeżeli Twój znajomy
    przebywa u nas dłużej niż 48 godzin bez meldunku, to jest tu jakby trochę
    nielegalnie. Jak to się ma do przepisów unijnych? No cóż...

    --
    Yorick
    LS 650