  • Data: 2024-01-27 16:09:10
    Temat: Re: zapytanie - drukarka 3D
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.01.2024 o 13:45, heby pisze:

    > Efekt "Endera". Jakaś musiała stać się kultowa. Padło na Bamboo.
    >
    > Ogólnie nie ma tam nic, czego byś nie mógł kupić/wystrugać samodzielnie.
    > No może system poziomowania stołu jest ciekawy, ale do wyboru jest wiele
    > innych.

    W sumie mam teraz 3 drukarki. Pierwszą, którą produkował mój kolega (
    nazwa wam nic nie powie ), solidna bardzo. Wada jest stary już soft (
    jakiś Marlin ), niewielka prędkość no i mały stolik stosunkowo.

    Druga to Ender 5 Plus - z uwagi na duże pole. Ją będę modyfikował na
    maxa żeby móc drukować z najwyższymi temperaturami. tylko muszę mieć na
    to czas.

    Trzecia to chyba Anycubic Photon S. Jeszcze jej nie uruchomiłem od ponad
    roku... brak czasu.

    Potrzebuję drukarki, która działa. Bez zabawy. I ten/ta bambu taka jest.
    Dodatkowo druk w kolorze ( mało ważne ) albo wielomateriałowy ( ważne ).
    Szybka ( bardzo ważne ), z dobrym softem.

    Wolałbym kupić coś innego - bo mnie wkurwia ta firma - nie można u nich
    kupić bezpośrednio z fakturą. Ale jakoś nie znalazłem w zbliżonej cenie
    nic co by było sensowną alternatywą.

    Najbliżej jest Prusa mk4. No ale jej jednak sporo brakuje do tego bambusa.