  • Data: 2024-01-27 16:57:01
    Temat: Re: zapytanie - drukarka 3D
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie zapropnuje,

    tak też myślałem. Przez 2 miesiące szukania nie znalazłem nic zbliżonego
    co by nie było 2 razy droższe.

    > elementów, nie potrzebuję wydruków z prędkoscią światła i lubię jak coś
    > nie działa, bo to ciekawe.

    Ja używam druku 3D do pracy a nie do zabawy. Nie mam czasu przygody bo
    mój czas jest bardzo drogi. Poza tym pierwsze drukarki robiliśmy z
    kolegą kiedy się pojawiły - dużo lat temu. Już mi się nie chce.

    Jak ktoś chce wiedzieć coś o tym bambusie - to niech po prostu poogląda
    sobie YT. Tam jest od groma recenzji i porównań.
    Także ludzi, którzy drukują zawodowo a nie hobbystycznie (np. mają farmę
    drukarek ).

    Żeby było jasne - idealna to ona nie jest. Ale chodzi o stosunek
    cena/możliwości. Dodatkowo niedawno wyszło oepnsourcowe firmware do
    niech usprawniające niektóre rzeczy.

    Najbardziej mnie wkurwia, że choć niby można złożyć wniosek o sprzedaż
    bez VAT to ni chuja nie da się tego zrobić. Olewają i nie reagują.
    Więc muszę kupić w PL drożej ciut.

    Składałem ten wniosek z 10 razy. Zero reakcji. Pisałem maile w tym
    obelżywe - zero reakcji. Jak mi znajdziesz coś, co będzie na poziomie
    tego bambusa to chętnie kupię, żeby tym chińskim kutafonom na złość
    zrobić :)