eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniazapowiedzi AUS 4DRe: zapowiedzi AUS 4D - świeżyzna :-)
  • Reply-To: "Sempiterna" <r...@a...pl>
    From: "Sempiterna" <r...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    References: <guooe0$lki$1@nemesis.news.neostrada.pl> <gv0k3h$qv3$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl> <4a13e93e$1@news.home.net.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl> <4a141cab$1@news.home.net.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl> <4...@n...home.net.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl> <4a151830$1@news.home.net.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl> <4...@n...home.net.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl> <4a15e235$1@news.home.net.pl>
    <gv65f8$js6$1@news.interia.pl> <k...@c...fuw.edu.pl>
    <gv6bko$nt6$1@news.onet.pl> <4a16ce81$1@news.home.net.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    Subject: Re: zapowiedzi AUS 4D - świeżyzna :-)
    Date: Sat, 23 May 2009 08:14:17 +0200
    Lines: 44
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-Antivirus: avast! (VPS 090522-0, 2009-05-22), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    NNTP-Posting-Host: 89.75.176.180
    Message-ID: <4a17b05a$1@news.home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1243066458 89.75.176.180 (23 May 2009 10:14:18 +0200)
    Organization: home.pl news server
    X-Authenticated-User: valhalla.hot
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net
    .pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:227731
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Jarosław Sokołowski" <j...@l...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:slrnh1ee97.44l.jaros@falcon.lasek.waw.pl...
    > Wiem, to o mnie jest. Ale nie tylko o mnie, bo takich co wolą, jet
    > więcej.
    > A jeśli tym wolącym jest klient czyli abonent, to już wtedy żaden
    > argument
    > nie może więcej znaczyć od jego woli. W szczególności taki, że kto
    > inny,
    > czyli operator, woli swoją wygodę.

    Powiem ci krótko i konkretnie - mam gdzieś KLIENTA (nie ciebie), do
    którego nie trafiają argumenty. Może idź się poskarż do Federacji
    Konsumentów, do Prokuratury, do UKE, do samego Ojca Rydzyka. Będąc
    operatorem nie chcę takiego klienta jak ty. Nie wykazałes choćby minimum
    dobrej woli, nie dajesz mi szansy, chocby po to, abym ci mogł prywatnie,
    czy oficjalnie, zrekompensowac jakoś niedogodność, czy choćby
    przeprosić, zatem - krótko - jeśli nie będę operatorem "wiodącym",
    możesz zapomnieć o skorzystaniu ze mnie. Idź sobie do innego.
    Jak siedziałem na kasie w sklepie i trafiał się klient marudny,
    upierdliwy, w sensie nie trafiają argumenty (nie chodzi o sytuację, gdy
    np nie może sie zdecydować na coś, albo rezygnuje nagle z zakupu, wtedy
    pomaga się mu do konca) i nie daje sobie wytłumaczyć (np,. wziął nie ten
    towar z półki i cena jest inna) mimo jasnego wykazania, że to on się
    myli, to odruchowo wręcz, doprowadzałem go do stwierdzenia "więcej tu
    nie przyjdę". I BARDZO DOBRZE. nie przyjdzie jeden płacący np. 50
    złotych, ale na jego miejsce przyjdzie pięciu płacących po stówie i
    mających bardziej otwarte umysły. Co się opłaca? Rachunek jest prosty.
    Po prostu czas straony na marudę poświęce następnym razem tym
    niemarudzącym. Oczywiście, to nie działo sie codzień, a jedynie wtedy,
    gdy sytuacja naprawde była nazbyt nietypowa, nazbyt nie taka, 99.99%
    było OK. Dla normalnego klienta potrafiłem miesiąc czekać, aby wydać mu
    4 (cztery) grosze niedopłaconej reszty. I jak się pojawił, oddawałem.
    Możesz sobie teraz odpowiedzieć, do której z kategorii się zaliczyć.
    Podpowiem tylko, nie było specjalnego podziału wiekowego wśród garstki
    (na dwa lata może pięciu łącznie, wiec nawet nie było jak
    zaklasyfikować), którą odrzuciłem.
    No niestety, taki jestem i nie da rady tego zmienić.

    --
    "Jak to mówi dobra księga - Uzdrów nas Panie, a będziemy uzdrowieni.
    Innymi słowy - daj nam lekarstwo, bo chorobę już mamy"
    (C) Tewje Mleczarz, do Boga, wskazując dyskretnie na swoją żonę Gołde.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: