  • 11. Data: 2007-11-21 23:47:21
    Temat: Re: zapowiada się wojna o zwalniane zasoby ?
    Od: "m...@l...ca" <m...@l...ca>

    Jan Strybyszewski wrote:

    > A tak powaznie odbior naziemny jest prostszy i nie wymaga bezposredniej
    > widzialnosci.

    Buahahahhhahahahahahaha!!!!!
    Sorki ale nie mogłem się postrzymać. Pojedź na prowincję > 60km od Warszawy,
    stań przy rzece na ziemi i spróbuj coś odebrać.

    > Jak sobie wyobrazasz 200 anten satelitarnych na takim bloku
    > ?

    Jedna czasza 120cm + konwerter quad + multiswitch. I tuner w każdym
    mieszkaniu.

    > A to niby czemu ? Zolte ludziki ogladaja sobie w czasie dojazdu do
    > pracy. DVB-H sie przyjmie o ile operatorzy nie zarzna to cenami.

    Wątpię. Oglądać TV na ekranie wielkości pudełka zapałek - fuj.

    > Bo do poczatkow XXIw nie bylo sensownych odbiornikow mobilnych TV.
    > Wiec za wczesnie trabic ze mobilna Tv sie nie przyjmie.
    > Swoja droga np ogladanie meczy live na stadionie + mobilny TV dalby
    > ciekawe doznania

    Tak. Bym mógł widziec co tracą te żółte ludziki akapit wyżej.

    --
    m...@l...ca is spammer
    medicalsource(at)live(dot)ca is spammer

  • 12. Data: 2007-11-21 23:50:53
    Od: "m...@l...ca" <m...@l...ca>

    Bartosz 'xbartx, Nowakowski wrote:

    > Ja tutaj widzę inny problem a może i nawet niebezpieczeństwo. Telewizja
    > cyfrowa zamknie na kompletnie wszystkie drogi oraz możliwości i
    > będziemy tańczyć jak nam zagrają - pewnie łącznie z tym, że będzie
    > trzeba kupić TV taki a taki i wymieniać go jak komputer najlepiej co
    > rok, bo po 3 latach stanie się w ogóle bezużyteczny. Teraz wyciągając
    > Rubina z szafki gdzieś na strychu podłączasz antenę i coś na pewno
    > złapiesz - jak wyłączą analoga marnie to widzę :/

    Biorąc pod uwagę niską jakość dzisiejszego sprzętu to jest i tak
    nieuniknione. Zwykły koreański telewizor nie wyrabia więcej niż 2 lata.

    Z resztą do cyfrowej TV bardziej opłaca się kupić płaski monitor +
    wzmacniacz z kolumnami. A jak zmienią technikę nadawania to zmieniam tylko
    tuner za 100zł.

  • 13. Data: 2007-11-22 00:24:48
    Od: Jaroslaw Berezowski <j...@p...onet.pl>

    m...@l...ca napisał(a):

    > Jedna czasza 120cm + konwerter quad + multiswitch. I tuner w każdym
    > mieszkaniu.
    Albo po prostu kablowka. Moze byc DVB-C ;p

    --
    Jaroslaw "Jaros" Berezowski

  • 14. Data: 2007-11-26 13:06:47
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    m...@l...ca pisze:

    > Buahahahhhahahahahahaha!!!!!
    > Sorki ale nie mogłem się postrzymać. Pojedź na prowincję > 60km od Warszawy,
    > stań przy rzece na ziemi i spróbuj coś odebrać.

    Wejdz do studni ze swoim zestawem satelitarnem i napisz jak dziala.
    60 km od Warszawy dziala na siatkowej antenie bez problemu.

    > Wątpię. Oglądać TV na ekranie wielkości pudełka zapałek - fuj.

    Dwoch pudelek zapalek. DVB-H bedzie popularny chcesz sie zalozyc ?

    > Tak. Bym mógł widziec co tracą te żółte ludziki akapit wyżej.

    Nie masz pojecia widac ale sa tacy co sie wgapiaja w te dwa pudelka
    zapalem czy 5-6 calowe LCDki z luboscia i jakos nie narzekaja.

    Nie kazdy siedzi na rencie w domu i pierdzi w stolek.