  • 11. Data: 2012-07-25 11:54:20
    Temat: Re: zapis magnetyczny - taka ciekawostka
    Od: "Robbo" <n...@g...com>

    > Mercedes-Benz omal nie zbankrutował, produkujac zbyt trwałe
    > samochody...

    Od jakiegoś czasu przymierzam się do zakupu iPada. Apple to firma, która ma
    opinię dobrego, jeśli nie najlepszego na świecie wytwórcy/składacza_z_części
    urządzeń elektronicznych. Bardzo się zdziwiłem, jakie ludzie mają problemy z
    nowo zakupionymi iPadami -- głównie chodzi o zażółcone wyświetlacze, ale
    także inne rzeczy. Niektórzy wymieniali swoje iPady nawet 4 razy, zanim
    trafili dobry egzemplarz. Na świecie rekordzista wymieniał iPada siedem
    razy. Przyznam, że trochę mnie to podłamało -- człowiek wywala kupę kasy,
    myśli, że wyciągnie z pudełka na 100% działający sprzęt, a tu może być
    niespodzianka.

    Robbo

  • 12. Data: 2012-07-25 12:11:42
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2012-07-25 11:54, Robbo pisze:

    > Od jakiegoś czasu przymierzam się do zakupu iPada. Apple to firma, która
    > ma opinię dobrego, jeśli nie najlepszego na świecie
    > wytwórcy/składacza_z_części urządzeń elektronicznych.

    Apple nic nie produkuje poza wizerunkiem najlepszego producenta na
    świecie. Swoje urządzenia zamawia u Chińczyków np w Foxconn.

> [...]
    > Przyznam, że trochę mnie to podłamało -- człowiek wywala kupę kasy,
    > myśli, że wyciągnie z pudełka na 100% działający sprzęt, a tu może być

    No to powodzenia :)
    ATSD ostatnio był przypadek zapalenia się Samsunga Galaxy S III.
    https://appsplit.com/blog/2012/06/samsung-galaxy-iii
    -burns-bang/
    Jak ktoś ładnie skomentował, szykuje się nowa wojna patentowa Apple vs
    Samsung, bo do tej pory Apple miało wyłączność na samozapalające się
    telefony.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 13. Data: 2012-07-25 15:08:44
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    RoMan Mandziejewicz wrote:
> [...]
    kurier-lata-60-i2495876624.html

    > Może do Polski nie dotarło...

    > Mysle, że to było tylko kilka sztuk - prototypy.

    Wygląda na to że nie, na ebaju niemieckim znalazłem dwie instrukcje, jedna
    do modelu z roku 59, druga do modelu z roku70.
    Tak sobie myślę, że to był wąski segment rynku (prezesi, dyrektorzy
    zgniłokapitalistycznych firm), cena wysoka, tak że nie proponowano tego
    szerokiej publiczności. Komputerów IBM Kowalski w sklepie tez wtedy nie
    kupował :-)

    --
    Włodek

    http://dino.inosak.org

  • 14. Data: 2012-07-25 16:19:54
    Od: "kk" <...@...pl>

> [...]
    > powinno cos przetrwac.
    >
    > Juz to jedno okazalo sie niewypalem, czy wyginelo gdzies w latach 50-tych

    W tych latach takie urządzenie mogło być wyprodukowany tylko dla jednego
    celu i dla wiadomych służb.
    Nie było to urządzenie powszechnego użytku.

  • 15. Data: 2012-07-25 16:31:15
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    Robbo <n...@g...com> wrote:

    > Od jakiegoś czasu przymierzam się do zakupu iPada. Apple to firma, która ma
    > opinię dobrego, jeśli nie najlepszego na świecie wytwórcy/składacza_z_części
    > urządzeń elektronicznych.

    Chyba wśród fanbojów.

    --
    Gof
    http://www.chmurka.net/

  • 16. Data: 2012-07-25 16:56:34
    Od: "Aha...." <n...@s...com>

> [...]
    > zgniłokapitalistycznych firm), cena wysoka, tak że nie proponowano tego
    > szerokiej publiczności. Komputerów IBM Kowalski w sklepie tez wtedy nie

    1928 - W USA rozpoczyna pracę pierwsza stacja telewizyjna nadająca wg
    "ramówki"

    gdzies mozna zobaczyc TV z tamtych lat ?

  • 17. Data: 2012-07-25 17:22:26
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    Aha.... wrote:

    > 1928 - W USA rozpoczyna pracę pierwsza stacja telewizyjna nadająca wg
    > "ramówki"
    >
    > gdzies mozna zobaczyc TV z tamtych lat ?
    W zwiazku z http://pl.wikipedia.org/wiki/Telerecording
    można domniemywać że coś się zachowało.

    "Use google!"

    --
    Włodek

    http://dino.inosak.org

  • 18. Data: 2012-07-25 19:53:51
    Od: "Krzysztof Tabaczyński" <k...@w...pl>

    Użytkownik "kk" <...@...pl> napisał w wiadomości

    > W tych latach takie urządzenie mogło być wyprodukowany tylko dla jednego
    > celu i dla wiadomych służb.
    > Nie było to urządzenie powszechnego użytku.

    W "Radioamatorze i Krótkofalowcu", w latach 60-tych,
    w co drugim numerze była publikowana krótka informacja
    i zdjęcie urządzenia zapisującego dźwięk lub obraz na
    na okrągłej płycie. Jak nie magnetycznie to laserowo.
    Jak nie AEG to Siemens, jak nie Telefunken to Philips...
    Wyraźnie jakieś dyski lub dyskietki wisiały wtedy w powietrzu.

    ...a w okolicy 1975 roku był duży artykuł o telefonii komórkowej... :-)

    Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

  • 19. Data: 2012-07-25 20:47:29
    Od: "MaW" <n...@a...bbb>

    Użytkownik "Mario" <m...@...pl> napisał w wiadomości
    > No to powodzenia :)
    > ATSD ostatnio był przypadek zapalenia się Samsunga Galaxy S III.
    > https://appsplit.com/blog/2012/06/samsung-galaxy-iii
    -burns-bang/

    Jak się okazało właściciel po zalaniu suszył go w mikrofalówce
    http://www.conowego.pl/aktualnosci/samsung-galaxy-si
    ii-przyczyna-ekspolozji-byla-mikrofalowka-5899/

    MaW

  • 20. Data: 2012-07-25 23:34:37
    Od: "Robbo" <n...@g...com>

    > Chyba wśród fanbojów.