  • 21. Data: 2012-07-26 00:04:36
    Temat: Re: zapis magnetyczny - taka ciekawostka
    Od: Padre <P...@n...net>

    > W tych latach takie urządzenie mogło być wyprodukowany tylko dla jednego
    > celu i dla wiadomych służb.
    > Nie było to urządzenie powszechnego użytku.

    Mam przeczucie graniczące z pewnością, że to tylko i wyłącznie dyktafon
    z którego sekretarka prezesa mogła sobie przepisywać dyktowane listy i
    pisma, który z racji kiepskiej jakości nagrania nadawał się wyłącznie do
    zapisu głosu w paśmie telefonicznym i przez to nie zawojował rynku.
    Zaletą była chyba tylko prosta obsługa i możliwość błyskawicznego
    przeskakiwania do dowolnego punktu nagrania widocznym suwakiem co jest
    wygodne przy przepisywaniu ze słuchu szczególnie przy nienadzwyczajnej
    jakości nagrania.

  • 22. Data: 2012-07-26 12:56:06
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

    > Mercedes-Benz omal nie zbankrutował, produkujac zbyt trwałe
    > samochody...

    problemy mercedesa pojawiły sie OIDP w latach 80
    kiedy odpuścił sobie topową jakość, chcąc zwiększyć sprzedaż (obniżając
    cenę)
    czym zraził do siebie klientów...

    do dnia dzisiejszego, nie odzyskał pozycji jaką wtedy utracił
    i prawdopodobnie nigdy nie odzyska...

  • 23. Data: 2012-07-28 10:19:30
    Od: " nenik" <n...@W...gazeta.pl>

    > Od jakiegoś czasu przymierzam się do zakupu iPada. Apple to firma, która ma
    > opinię dobrego, jeśli nie najlepszego na świecie wytwórcy/składacza_z_części
    > urządzeń elektronicznych.

    A ty bys dobrze pracowal w takich warunkach:) i to 12h wlepiajac wzrok ciagle
    w to samo, podobno zielone relaksuje ale nie przez kilka lat . Temat oklepany
    juz od roku, tyle tego bylo ze pracownicy podpisywali oswiadczenia ze maja
    zyc, piszac inaczej ze nie zrobia nic glupiego jak np. skok na glowke.
    Na ich miejscu pewnie tez bym robil kiszke, tu za mocno tu za slabo, a co:)
    http://tinyurl.com/cl2b5zc

  • 24. Data: 2012-08-15 12:32:31
    Od: "nom" <n...@h...pl>

    Użytkownik "MaW" <n...@a...bbb> napisał w wiadomości
    > Jak się okazało właściciel po zalaniu suszył go w mikrofalówce
    > http://www.conowego.pl/aktualnosci/samsung-galaxy-si
    ii-przyczyna-ekspolozji-byla-mikrofalowka-5899/

    Pewnie Samsung teraz dopisze w instrukcji obsługi uwagę: "nie suszyć w
    mikrofalówce!". ;-)

  • 25. Data: 2012-08-15 14:17:10
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2012-07-26 12:56, qlphon pisze:

> [...]
    > cenę)
    > czym zraził do siebie klientów...
    >
    > do dnia dzisiejszego, nie odzyskał pozycji jaką wtedy utracił

    Mam znajomego, którego cała rodzina od lat tylko mercami jeździła, po
    ostatnich zakupach do firmy i domu (2010 rok), stwierdził krótko:
    "Wyleczyłem się z tej choroby"

  • 26. Data: 2012-08-15 18:03:17
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Użytkownik "nom" <n...@h...pl> napisał w wiadomości
    > Pewnie Samsung teraz dopisze w instrukcji obsługi uwagę: "nie suszyć w
    > mikrofalówce!". ;-)

    Coraz częściej widuję na automatach z gorącymi napojami napis w stylu
    "Uwaga! Kawa jest gorąca!"
    Ale to nic... taki trochę oftopiczny link... To chyba ta(ka) sama głupota:
    http://www.hamulce.net/kolekcja_tabela.html
    http://forum.tdi-tuning.pl/printview.php?t=434
    http://www.joemonster.org/art/16972/Jak_nie_naprawia
    c_silnika
    ...tylko obiekty nią dotknięte są inne...