  • Data: 2011-07-03 17:18:10
    Temat: Re: zapinanie kasku
    Od: "Jasio" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Monster" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:4e108e1a$0$2497$65785112@news.neostrada.pl...

    > Taa,ja nie jestem jeszcze zbyt (chyba stetryczały)ale za mojej
    > młodości nie było w modzie serfowanie na dachu wagonu czy inne
    > wybitne pomysły typu skakanie z drabiny szczebelek w rozkroku.

    Oj, wydaje Ci się.

    Huśtawka zawinięta dookoła poprzeczki, bo dwóch 7latków postanowiło
    pobujać się jednocześnie "do podbity". Wypierdzieliło ich tak, że
    jeden skrócił sobie język o centymetr.
    Dziura w piaskownicy o średnicy i głębokości z 5metra, rozpalone
    ognisko a w nim zebrane z całej okolicy puszki aerozoli. Dobrze, że
    żadna szyba nie poszła. (:
    3 osoby na motorynce Pony jednocześnie.(bez kasków)
    Ciągnięcie wrotkarza za wspomnianą motorynką. (bez kasku)

    Tak na szybko przykłady sprzed jakichś 25 lat.

    Dziękujemy bogu, że wtedy nie było telefonów komórkowych z możliwością
    kręcenia filmów - bo pewnie część tych zabaw nie skończyłaby się tylko
    podwórkową sławą.
    Do żadnego z w/w przypadków nie była wzywana milicja, pogotowie, ani
    nie powiadomiono psychologa szkolnego/przedszkolnego.
    I jakoś wyszliśmy na ludzi.

    --
    Jasio
    vfr etz