eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyzapchany filter paliwa a spalanieRe: zapchany filter paliwa a spalanie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.uni-stuttgart.de!news.stw-bonn.de!newsreader4.netcolo
    gne.de!news.netcologne.de!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.n
    eostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.ne
    ostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Mon, 19 Sep 2011 22:45:47 +0200
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:6.0.2) Gecko/20110902 Thunderbird/6.0.2
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: zapchany filter paliwa a spalanie
    References: <7...@n...onet.pl> <j57pe8$dsk$2@inews.gazeta.pl>
    <j57u6d$6fc$1@news.onet.pl> <4e7794d1$0$3507$65785112@news.neostrada.pl>
    <j588lo$8ni$1@news.onet.pl>
    In-Reply-To: <j588lo$8ni$1@news.onet.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 25
    Message-ID: <4e77a9fc$0$2497$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.23.247.22
    X-Trace: 1316465148 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2497 83.23.247.22:8797
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2399607
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-09-19 22:28, Czarek Daniluk pisze:
    > W dniu 2011-09-19 21:15, Tomasz Pyra pisze:
    >> W dniu 2011-09-19 19:29, MarcinJM pisze:
    >>> W dniu 2011-09-19 18:08, ToMasz pisze:
    >>>> jeśli auto ma zapchany filtr to jeździ nieoptymalnie wiec pali więcej.
    >>>
    >>> A co w starym dieslu ma byc nieoptymalnego?
    >>>
    >>
    >> A kąt wtrysku jakoś się tam nie zmienia w zależności od obciążenia
    >> silnika?
    >
    > Raczej kąt zależy od obrotów ;) jak niby stara rotacyjna bądź rzędowa
    > pompa wtryskowa ma wykryć obciążenie ?

    Ze stopnia wciśnięcia gazu.
    Przy depnięciu, poza zwiększeniem dawki paliwa nie jest przestawiany kąt
    wtrysku?

    > Są regulatory w nich, ino odśrodkowe a te mogą tylko zwiększać wraz ze4
    > wzrostem obrotów ...

    Ze wzrostem obrotów to oczywiste, ale czy głębokość wciśnięcia gazu nie
    ma wpływu na kąt wtrysku?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: