  • Date: Mon, 11 Jul 2011 15:44:44 +0200
    From: Piotr <z...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: zaopiniowanie wygranej XT 600 na ebay.
    <4e16ea8f$1@news.home.net.pl> <ivamen$38t$1@news.onet.pl>
    <4e18e322$1@news.home.net.pl> <ivd8i1$3me$1@news.onet.pl>
    <4e1a2cf1$1@news.home.net.pl> <ive2ur$etr$1@inews.gazeta.pl>
    <4e1a9350$1@news.home.net.pl> <ive43g$lu7$1@news.onet.pl>
    <4e1ac0b9$1@news.home.net.pl> <ivehlb$bgm$1@news.onet.pl>
    <4e1acc77$1@news.home.net.pl> <ivej5j$hl7$1@news.onet.pl>
    <4e1ad43d$1@news.home.net.pl> <ivel1t$oim$1@news.onet.pl>
    <4e1ad964$1@news.home.net.pl> <ivemnv$v2p$1@news.onet.pl>
    <4e1ae12b$1@news.home.net.pl> <iveq4n$et4$1@news.onet.pl>

    >> Ja nie wiem czy zaniedbanego.
    >
    > napisales ze z jakimis naciekami :)

    Szkoda, ze juz nie ma fotek. To byly takie jakby...hmmm jakby rdza, ale
    nie rude ;)

    > Za moj motor, niepolerowany moglbym dostac z 8 tysiakow, jakbym go
    > piescil bylby wart ze dwa tysiaki wiecej.
    > Ale gdyby ktos go kupil za osiem to nie zrobilby megainteresu, po prostu
    > cena bylaby zgodna ze stanem sprzetu.
    > A w motocyklach stan wizualny na bardzo duzy wplyw na cene.

    Hmm, nie sadzilem. Ja raczej potrzebuje moto do jezdzenia na jakies
    wypady do lasu, szutry, jakies Gruzje itp. i mi to w sumie lata jak to
    wyglada - byle nie rozkraczyl sie gdzies w interiorze ;)

    No ale to ja, rzeczywiscie sa chlopaki na czoperach co pewnie pieszcza
    swoje wydechy i moze nic w tym zlego, ba - nawet nakrecaja koniunkture
    ekonomiczna (pasty, sciereczki itd.) ;)

    > 5. szlif zakonczony na slupie 1500
    > 6. po szlifie zakonczonym na slupie pomalowany pedzlem, spod farby
    > wylazi rdza , rama zaszpachlowana* 500
    >
    > czyli kupujac ten za 500 nie trafiles okazji bo w stanie idealnym sa po
    > 5tys, tylko kupiles motor za 500...

    Nie no rozumiem punkt widzenia. To powiem inaczej - z mojego punktu
    widzenia kupic jakas lekko zakefiala Pegaso z 2008 roku za 1500 GBP -
    byloby super interesem. Ale rozumiem, ze dla kogos kto zwracalby uwage
    na takie rzeczy - bylby to sredni interes lub nawet - normalny.