  • Data: 2014-12-23 22:34:15
    Temat: Re: zaniżone odszkodowanie OC - jak walczyć?
    Od: AL <a...@s...tam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-12-23 22:22, Tomasz Pyra wrote:

    > Ale dlaczego cwaniak?
    > Nawet gdyby w ogóle tego postanowił nie naprawiać, to w jaki sposób wg.
    > Ciebie umniejsza to odszkodowanie które powinien dostać za szkodę którą
    > odniósł?

    ja nie mówię nigdzie, że wątkotwórca jest tym cwaniakiem.

    Podaję jedynie, że skoro się martwio wyceną naprawy jesgo auta - a TU
    nie chce wyplacic kwoty jaka jest potrzebna - to niech naprawia
    bezgotowkowo - warsztat wystawi TU rachunek jaki oni nie chceili
    wyplacic poszkodowanemu + swoją prowizję.

    Co innego jeśli koszt naprawy niebezpiecznie zbliża się do szkody
    całkowitej (czyli naprawa przewyższa wartość auta sprzed kolizji) -
    wówczas TU często celowo próbuje zawyżać wycenę naprawy aby swój 'cel'
    osiągnąć. Wówczas znowu poszkodowany stara się w ciągnąć wycenę drugą
    stronę ;)