  • Data: 2014-12-23 22:21:22
    Temat: Re: zaniżone odszkodowanie OC - jak walczyć?
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-12-23 o 19:40, re pisze:

    > Jest absurdalnie wysoką kwotą.
    > ---
    > Po prosty tyle kosztuje na wolnym rynku.

    Rzeczywiście, jest to absurdalnie wysoka kwota kompletnie oderwana
    od wartości tej lampy. A zakup "oryginalnej" lampy w oficjalnym kanale
    dystrybucyjnym nie ma nic wspólnego z wolnym rynkiem. Do prawie
    każdego auta można kupić zamienniki lamp produkowane np. przez firmę
    Depo w cenie 50-150 dolarów, więc to jest jakiś punkt odniesienia
    dla oceny ich wartości (koszty produkcji+dystrybucji+rozsądna marża).
    Ale skoro klienci wierzą, że porządna lampa musi kosztować 5500 PLN,
    to po co ich wyprowadzać z błędu. :-)

    T.