  • Data: 2012-02-10 11:21:26
    Temat: Re: zaniżona wycena szkody AC - Aviva
    Od: grzech <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Wykupiłeś na części oryginalne, a oni wycenili zamienniki?
    > No to chyba powód do odwołania masz jasny?

    No nie koniecznie - patrz co napisałem.
    Agent wyciągnął kasę nie informując, że w OWU stoi inaczej. A
    znajomość OWU to brocha klienta.
    To jak byś chciał reklamować kwotę wartości auta po szkodzie (AC) Ty
    ubezpieczasz auto warte w/g ich cennika 1kpln na kwotę 2kpln
    bo masz nowe dywaniki:) Agent siedzi cicho i bierze prowizję od tej
    kwoty, Ty masz dzwona idziesz po swoje 2kpln a oni Ci
    figa bo w OWU stoi, że liczy się wartość z dnia szkody - 100pln.
    Możesz się sądzić do śmierciobsranej:)

    grzech
    626