-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!peer03.iad.highwinds-media.c
om!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.
com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-
a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: MadMan <m...@n...wp.pl>
Subject: Re: zamarzający reduktor
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <o...@r...power.pl>
<536154e5$0$2373$65785112@news.neostrada.pl>
<ljt2a5$ki4$1@news.task.gda.pl> <5...@r...power.pl>
<6...@g...com>
Date: Mon, 5 May 2014 18:49:22 +0200
Message-ID: <2mdy7851rjw8$.dlg@rower.power.pl>
X-Face: )(:v[CxeKt9'Pf4|)SiEUo\b10OGx2?0Ere`RLs*.K(7VyA'=Xo}t6{P1s}?i)^~+OR=sPn
S8ueb}Pw0`ZlVVys-uUkH?_b?2@A7)G@hf7{$>Yj'gJG!+7p*;c.$!;ld?)=.b)`"{4X3\8*7#=NQG
GNw~:~_'
X-Licznik: 1461
Lines: 17
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.30.83.144
X-Trace: 1399308701 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2147 83.30.83.144:55794
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2490
X-Received-Body-CRC: 2421365253
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2532049
[ ukryj nagłówki ]Dnia Sat, 3 May 2014 06:24:49 -0700 (PDT), k...@g...com
napisał(a):
> Coś mi się widzi że tanio nie będzie i nie skończy się na termostacie. Silnik 1,6 z
Poldka trochę mało kompatybilny jest z gazem. To za sprawą konstrukcji. Wzięli blok
od 1500 i zrobili cylindry o większej średnicy. Mało materiału jest pomiędzy
cylindrami i przy gazie tam uszkadza się uszczelka. Najlepsze jest to że uszczelka
czasami nie wygląda na uszkodzoną. Nie mam zielonego pojęcia dlaczego te silniki jak
wykazują na gazie taką niesprawność jak u Ciebie na benzynie działają normalnie.
Sprawdź czy ogrzewanie działa od razu czy dopiero jak się silnik ugrzeje. Jak by
działało na gazie dopiero po rozgrzaniu silnika to na 99,9% uszczelka pod głowicą do
wymiany. Planowanie głowicy na szlifierce do głowić jest niezbędne bez względu na to
co może mechanik powiedzieć.
Ten akurat silnik na LPG nie chodził za długo.
Problem chyba rozwiązany - wymieniłem za radą znajomego termostat.
Poprzedni prawdopodobnie przytykał w całości powrót płynu chłodniczego z
reduktora - "stopka" nie była już częścią reszty termostatu.
Krótka trasa (5 km) i reduktor dalej jest ciepły, lekko chłodniejszy
tylko niż silnik.
--
Pozdrawiam,
Damian Karwot damian.karwot (at) gmail kropa com
JabberID: damian.karwot (at) jabster kropa pl
Tlen: madman1985, GG: 2283138
Najnowsze wątki z tej grupy
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
- [OT] Lewe oprogramowanie
- droga laweta
- Co tam się odpierdala w tej Warszawie?
- skąd się biorą tacy debile?
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
Najnowsze wątki
- 2024-12-01 Rambo 2024. Co z radio-stopem
- 2024-12-01 Pijani kierowcy
- 2024-12-01 "Chciałem zamówić kurs tym"
- 2024-11-30 Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
- 2024-11-30 Łódź => Technical Artist <=
- 2024-11-30 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-11-30 Warszawa => Microsoft Dynamics 365 Business Central Developer <=
- 2024-11-30 Bieruń => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-11-30 Zielona Góra => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-30 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-30 Lublin => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-11-30 Warszawa => Mid IT Recruiter <=
- 2024-11-30 Warszawa => Fullstack Developer <=
- 2024-11-30 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-30 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=