eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyzamarzający reduktorRe: zamarzający reduktor
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!peer03.iad.highwinds-media.c
    om!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.
    com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-
    a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: MadMan <m...@n...wp.pl>
    Subject: Re: zamarzający reduktor
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <o...@r...power.pl>
    <536154e5$0$2373$65785112@news.neostrada.pl>
    <ljt2a5$ki4$1@news.task.gda.pl> <5...@r...power.pl>
    <6...@g...com>
    Date: Mon, 5 May 2014 18:49:22 +0200
    Message-ID: <2mdy7851rjw8$.dlg@rower.power.pl>
    X-Face: )(:v[CxeKt9'Pf4|)SiEUo\b10OGx2?0Ere`RLs*.K(7VyA'=Xo}t6{P1s}?i)^~+OR=sPn
    S8ueb}Pw0`ZlVVys-uUkH?_b?2@A7)G@hf7{$>Yj'gJG!+7p*;c.$!;ld?)=.b)`"{4X3\8*7#=NQG
    GNw~:~_'
    X-Licznik: 1461
    Lines: 17
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.30.83.144
    X-Trace: 1399308701 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2147 83.30.83.144:55794
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2490
    X-Received-Body-CRC: 2421365253
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2532049
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Sat, 3 May 2014 06:24:49 -0700 (PDT), k...@g...com
    napisał(a):

    > Coś mi się widzi że tanio nie będzie i nie skończy się na termostacie. Silnik 1,6 z
    Poldka trochę mało kompatybilny jest z gazem. To za sprawą konstrukcji. Wzięli blok
    od 1500 i zrobili cylindry o większej średnicy. Mało materiału jest pomiędzy
    cylindrami i przy gazie tam uszkadza się uszczelka. Najlepsze jest to że uszczelka
    czasami nie wygląda na uszkodzoną. Nie mam zielonego pojęcia dlaczego te silniki jak
    wykazują na gazie taką niesprawność jak u Ciebie na benzynie działają normalnie.
    Sprawdź czy ogrzewanie działa od razu czy dopiero jak się silnik ugrzeje. Jak by
    działało na gazie dopiero po rozgrzaniu silnika to na 99,9% uszczelka pod głowicą do
    wymiany. Planowanie głowicy na szlifierce do głowić jest niezbędne bez względu na to
    co może mechanik powiedzieć.

    Ten akurat silnik na LPG nie chodził za długo.
    Problem chyba rozwiązany - wymieniłem za radą znajomego termostat.
    Poprzedni prawdopodobnie przytykał w całości powrót płynu chłodniczego z
    reduktora - "stopka" nie była już częścią reszty termostatu.
    Krótka trasa (5 km) i reduktor dalej jest ciepły, lekko chłodniejszy
    tylko niż silnik.

    --
    Pozdrawiam,
    Damian Karwot damian.karwot (at) gmail kropa com
    JabberID: damian.karwot (at) jabster kropa pl
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: