-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!peer03.iad.highwinds-media.c
om!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.
com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-
a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: MadMan <m...@n...wp.pl>
Subject: Re: zamarzający reduktor
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <o...@r...power.pl>
<536154e5$0$2373$65785112@news.neostrada.pl>
<ljt2a5$ki4$1@news.task.gda.pl> <5...@r...power.pl>
<6...@g...com>
Date: Mon, 5 May 2014 18:49:22 +0200
Message-ID: <2mdy7851rjw8$.dlg@rower.power.pl>
X-Face: )(:v[CxeKt9'Pf4|)SiEUo\b10OGx2?0Ere`RLs*.K(7VyA'=Xo}t6{P1s}?i)^~+OR=sPn
S8ueb}Pw0`ZlVVys-uUkH?_b?2@A7)G@hf7{$>Yj'gJG!+7p*;c.$!;ld?)=.b)`"{4X3\8*7#=NQG
GNw~:~_'
X-Licznik: 1461
Lines: 17
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.30.83.144
X-Trace: 1399308701 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2147 83.30.83.144:55794
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2490
X-Received-Body-CRC: 2421365253
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2532049
[ ukryj nagłówki ]Dnia Sat, 3 May 2014 06:24:49 -0700 (PDT), k...@g...com
napisał(a):
> Coś mi się widzi że tanio nie będzie i nie skończy się na termostacie. Silnik 1,6 z
Poldka trochę mało kompatybilny jest z gazem. To za sprawą konstrukcji. Wzięli blok
od 1500 i zrobili cylindry o większej średnicy. Mało materiału jest pomiędzy
cylindrami i przy gazie tam uszkadza się uszczelka. Najlepsze jest to że uszczelka
czasami nie wygląda na uszkodzoną. Nie mam zielonego pojęcia dlaczego te silniki jak
wykazują na gazie taką niesprawność jak u Ciebie na benzynie działają normalnie.
Sprawdź czy ogrzewanie działa od razu czy dopiero jak się silnik ugrzeje. Jak by
działało na gazie dopiero po rozgrzaniu silnika to na 99,9% uszczelka pod głowicą do
wymiany. Planowanie głowicy na szlifierce do głowić jest niezbędne bez względu na to
co może mechanik powiedzieć.
Ten akurat silnik na LPG nie chodził za długo.
Problem chyba rozwiązany - wymieniłem za radą znajomego termostat.
Poprzedni prawdopodobnie przytykał w całości powrót płynu chłodniczego z
reduktora - "stopka" nie była już częścią reszty termostatu.
Krótka trasa (5 km) i reduktor dalej jest ciepły, lekko chłodniejszy
tylko niż silnik.
--
Pozdrawiam,
Damian Karwot damian.karwot (at) gmail kropa com
JabberID: damian.karwot (at) jabster kropa pl
Tlen: madman1985, GG: 2283138
Najnowsze wątki z tej grupy
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
Najnowsze wątki
- 2025-01-19 Test - nie czytać
- 2025-01-19 qqqq
- 2025-01-19 Tauron przysyła aneks
- 2025-01-19 Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- 2025-01-18 Power BANK z ładowaniem przelotowym robi PRZERWY
- 2025-01-18 Pomoc dla Filipa ;)
- 2025-01-18 znowu kradno i sie nie dzielo
- 2025-01-18 Zieloni oszuchiści
- 2025-01-18 Zielonka => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-18 Warszawa => Frontend Developer (JS, React) <=
- 2025-01-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2025-01-18 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-01-18 Katowice => Administrator IT - Systemy Operacyjne i Wirtualizacja <=
- 2025-01-17 Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- 2025-01-17 Kto wytłumaczy "głupiemu" prezydentowi Dudzie wielką moc prawną "dekretu premiera" TUSKA? [(C)Korneluk (2025)]