-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!usenet.blueworldhosting.com!feeder01.bluewo
rldhosting.com!peer01.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.
highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostra
da.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrad
a.pl.POSTED!not-for-mail
From: MadMan <m...@n...wp.pl>
Subject: Re: zamarzający reduktor
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Organization: Telekomunikacja Polska
References: <o...@r...power.pl>
<536154e5$0$2373$65785112@news.neostrada.pl>
<ljt2a5$ki4$1@news.task.gda.pl>
Date: Sat, 3 May 2014 14:28:36 +0200
Message-ID: <5...@r...power.pl>
Supersedes: <1...@r...power.pl>
X-Face: )(:v[CxeKt9'Pf4|)SiEUo\b10OGx2?0Ere`RLs*.K(7VyA'=Xo}t6{P1s}?i)^~+OR=sPn
S8ueb}Pw0`ZlVVys-uUkH?_b?2@A7)G@hf7{$>Yj'gJG!+7p*;c.$!;ld?)=.b)`"{4X3\8*7#=NQG
GNw~:~_'
X-Hamster-Info: Score=0 ScoreLoad=0 ScoreSave=0 Received=20140503141741
X-Licznik: 1457
X-Old-Xref: news.neostrada.pl pl.misc.samochody:549882
X-Licznik: 1457
Lines: 20
NNTP-Posting-Host: 83.30.105.118
X-Trace: 1399120373 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2361 83.30.105.118:65398
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2087
X-Received-Body-CRC: 1426847914
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2531874
[ ukryj nagłówki ]Dnia Thu, 01 May 2014 10:57:43 +0200, Pawel "O'Pajak" napisał(a):
> Do autora: Sprawdz, czy weze doprowadzajace ciecz do parownika sa cieple
> i czy jest jakas roznica temp. zasilanie-powrot.
No właśnie lekko letnie, nie ma tzw. szału. W poniedziałek chyba pojadę
do warsztatu, mam wrażenie że to będzie jakaś głupota - termostat
przytykający powrót albo coś...
Aha, ważna sprawa, wczoraj "zaliczyłem" Salmopol, pod górkę trzymał
ponad 90 stopni (tak na oko do 95 może), za to jak zjeżdżałem z górki to
przez 7 km się nie zagrzał (trzymał między 50 a 70 stopni) - mam się
martwić czy to normalne? Po płaskim nagrzewa się normalnie, praktycznie
cały zjazd hamowałem silnikiem.
--
Pozdrawiam,
Damian Karwot damian.karwot (at) gmail kropa com
JabberID: damian.karwot (at) jabster kropa pl
Tlen: madman1985, GG: 2283138
Następne wpisy z tego wątku
- 03.05.14 15:24 k...@g...com
- 05.05.14 18:49 MadMan
Najnowsze wątki z tej grupy
- Strefa czystego powietrza
- Prawdziwy ekologiczny samochód
- Stało się...
- skodeczka up
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
Najnowsze wątki
- 2024-10-06 Strefa czystego powietrza
- 2024-10-06 Prawdziwy ekologiczny samochód
- 2024-10-05 Stało się...
- 2024-10-05 skodeczka up
- 2024-10-04 Wieszanie się przy aktywnym SMP
- 2024-10-05 Warszawa => Senior Developer React Native <=
- 2024-10-05 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-10-05 Warszawa => Senior Software Engineer (C, Java) <=
- 2024-10-05 Warszawa => Menadżer Okręgu <=
- 2024-10-05 Warszawa => Specjalista/tka ds. Zamówień publicznych <=
- 2024-10-05 Warszawa => Senior C Software Engineer <=
- 2024-10-05 Warszawa => Senior PHP Laravel Developer (e-commerce) <=
- 2024-10-05 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-10-05 Warszawa => Data Scientist / Data Engineer (modele predykcyjne) <=
- 2024-10-05 Warszawa => ADMINISTRATOR SYSTEMÓW IT <=