eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyzamarzający reduktorRe: zamarzający reduktor
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!usenet.blueworldhosting.com!feeder01.bluewo
    rldhosting.com!peer01.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.
    highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostra
    da.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrad
    a.pl.POSTED!not-for-mail
    From: MadMan <m...@n...wp.pl>
    Subject: Re: zamarzający reduktor
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Organization: Telekomunikacja Polska
    References: <o...@r...power.pl>
    <536154e5$0$2373$65785112@news.neostrada.pl>
    <ljt2a5$ki4$1@news.task.gda.pl>
    Date: Sat, 3 May 2014 14:28:36 +0200
    Message-ID: <5...@r...power.pl>
    Supersedes: <1...@r...power.pl>
    X-Face: )(:v[CxeKt9'Pf4|)SiEUo\b10OGx2?0Ere`RLs*.K(7VyA'=Xo}t6{P1s}?i)^~+OR=sPn
    S8ueb}Pw0`ZlVVys-uUkH?_b?2@A7)G@hf7{$>Yj'gJG!+7p*;c.$!;ld?)=.b)`"{4X3\8*7#=NQG
    GNw~:~_'
    X-Hamster-Info: Score=0 ScoreLoad=0 ScoreSave=0 Received=20140503141741
    X-Licznik: 1457
    X-Old-Xref: news.neostrada.pl pl.misc.samochody:549882
    X-Licznik: 1457
    Lines: 20
    NNTP-Posting-Host: 83.30.105.118
    X-Trace: 1399120373 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2361 83.30.105.118:65398
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2087
    X-Received-Body-CRC: 1426847914
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2531874
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Thu, 01 May 2014 10:57:43 +0200, Pawel "O'Pajak" napisał(a):

    > Do autora: Sprawdz, czy weze doprowadzajace ciecz do parownika sa cieple
    > i czy jest jakas roznica temp. zasilanie-powrot.

    No właśnie lekko letnie, nie ma tzw. szału. W poniedziałek chyba pojadę
    do warsztatu, mam wrażenie że to będzie jakaś głupota - termostat
    przytykający powrót albo coś...

    Aha, ważna sprawa, wczoraj "zaliczyłem" Salmopol, pod górkę trzymał
    ponad 90 stopni (tak na oko do 95 może), za to jak zjeżdżałem z górki to
    przez 7 km się nie zagrzał (trzymał między 50 a 70 stopni) - mam się
    martwić czy to normalne? Po płaskim nagrzewa się normalnie, praktycznie
    cały zjazd hamowałem silnikiem.

    --
    Pozdrawiam,
    Damian Karwot damian.karwot (at) gmail kropa com
    JabberID: damian.karwot (at) jabster kropa pl
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: