  • Data: 2012-06-11 17:01:01
    Temat: Re: zalewanie elektroniki
    Od: sundayman <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A co sądzisz o akrylu? Dokładniej - bezbarwny, protetyczny
    > polimetakrylan metylu. Występuje w handlu jako dwuskładnikowy -
    > proszek polimeru i ciekły monomer. Miesza się to razem zalewa,
    > traktuje podciśnieniem, żeby się pozbyć pęcherzyków a potem wypieka
    > lub gotuje w ok. 95 stopniach...

    powietrze mi tam nie przeszkadza - to ma tylko mechanicznie związać
    czyjnik z tuleją, i dodatkowo uszczelnić gwint, którym jest całość
    zakręcona. Tylko to gotowanie mi się nie podoba, bo czujnik to dość
    delikatny mikrofon. Dlatego wolałbym właśnie coś się nie nie grzeje (za
    bardzo) przy utwardzaniu.