  • Data: 2017-06-03 19:56:28
    Temat: Re: zakup auta demonstracyjnego
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .06.2017 o 18:46 <s...@g...com> pisze:

    > Ale przeczytaj sobie zapisy w owu. Bo tam nie ma tak ze przez 12
    > miesiecy ci wyplaca tyle ile na polisie stoi.
    >
    > OIDP ta opcja to 9 miesiecy. I to znowu nie za tyle ile zaplaciles tylko
    > tyle ile pisze eurotax.
    > Wyjatek jest w pierwszym roku, masz fakture to taka kwota pojdzie na
    > polise. Ale z wyplata odszkodowania juz moze byc inaczej. Warto to miec
    > na uwadze choc zycze aby nie było potrzebne.
    >
    > Zrobisz jak chcesz. Opinie ludków znasz, wiele więcej chyba nikt ci nie
    > zasygnalizuje.
    >
    > Powodzenia :)

    Dzięki,
    przy leasingu każdy w ofercie wciska mi dodatkowo za 60-80 miesięcznie GAP
    - "Gwarancja zwrotu do 100% wartości brutto finansowanego samochodu, w
    przypadku kradzieży lub szkody
    całkowitej".
    Mam też ofertę, chyba z PZU, ubezpieczenia na 3 lata (przez cały okres
    leasingu) w czasie którego zwracają mi kwotę z faktury w przypadku
    kradzieży lub szkody całkowitej.
    Jest w czym wybierać.

    TG