    From: Cavallino <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: zakup auta demonstracyjnego
    Date: Sat, 3 Jun 2017 14:54:49 +0200

    W dniu 03-06-2017 o 14:12, Pszemol pisze:

    > Nikt normalny nie czeka aż "silnik złapie trochę temperatury".

    Żeby go mocniej pocisnąć?
    Każdy normalny czeka.

    > Szkoda benzyny w imię iluzorycznych korzyści.

    > :-) czyli Kia najlepszym autem na świecie :-)

    Coś w ten deseń, a już na pewno jako używka.
    W tym wieku, w którym inne auta trzeba sprzedawać, bo im się gwara
    właśnie skończyła, Kię można właśnie kupować - bo swoje straciła, a
    gwarancji masz tyle samo co na nówkę od konkurencji.

    > Sorry, ja wolę Hondę z mniejszą gwarancją.

    No tak, ale Honda to tak lekko licząc 20-30% więcej.
    A jak już się coś stanie, to jakieś tam ryzyko dużych kosztów jednak jest.
    Niewielkie, bo to też dobre auta jak niesie fama, ale jest.