  • Data: 2021-07-01 01:22:28
    Temat: Re: zakłócenia w paśmie wifi
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2021-06-30, t-1 <t...@t...pl> wrote:

    > Kilku sąsiadów też ma takie podejrzenia.

    Może i ma, ale generalnie skaner nie pokazuje jakiegoś tłumu w 5GHz.
    Poza tym, 5GHz ma słabszą przenikalność niż 2.4GHz, więc ich sygnał
    tak bardzo bruździć nie powinien.

    Ale mam pewne podjerzenia. W odległości mniejszej niż kilometr jest
    stacja radarowa. Nie wiem co to za radar, ale widzę go z mieszkania.
    Się kręci. Budynek wysoki, a fasada budynku to jest taka kratownica z
    elementów aluminiowych włączając w to ramy okien itp. Niby to
    wszystko powinno być uziemione, ale są różne cyrki nie tylko z wifi.
    Np. fizycznym kablem - cat5e utp, przechodzącym przez te ramy nie
    da rady pociągnąć więcej niż 100Mbit/s przy długości kabla ca 10-20m.

    --
    Marcin