  • 11. Data: 2010-11-28 20:04:30
    Temat: Re: zakłocenia na kamerze a rdzen fertyowy
    Od: Usrobo <u...@o...pl>

    W dniu 2010-11-28 21:03, Usrobo pisze:

    > stale

    ale zeby sie upewnić ze to siłownik bramy jutro go odlącze calkiem od
    zasilania

    w sumie powinienem to zrobić jako pierwsza rzecz.

    Michał

  • 12. Data: 2010-11-28 20:06:59
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2010-11-28 20:22, Usrobo pisze:

    > http://usrobo.wrzuta.pl/sr/f/1WNcCl2kDkX/11-20101023
    -133534
    To co masz na obrazie to nie zakłócenia od "pilota" ani od "sterownika"
    bramy, to zakłócenia od sieci (zasilania 230v/50Hz) do tego osprzętu
    bramy. Przewód ethernet z sygnałem video nie idzie przypadkiem
    równolegle/w pobliżu kabla zasilającego bramę?

    Jeśli to nie przesłuch z 50Hz z kabla, to może być zasilacz kamery.
    Jeśli masz, to spróbuj na chwilę jakiś inny zasilacz pasujący do tej
    kamery, może to przypadek, że akurat zeschły mu elektrolity i daje źle
    wyfiltrowane napięcie (klasyka dla starszych tatarków transformatorowych).

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173