  • Data: 2004-06-16 08:48:24
    Temat: Re: zakładania telefonu ciąg dalszy
    Od: "Rafal.Doroszkiewicz" <j...@v...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    User <t...@w...niezly.as> napisał(a):
    > Taka opinie maja osoby, ktore nigdy w zyciu nie widzialy tego od strony
    > zarzadzania czy zestawiania linkow radiowych na dobrym sprzecie. Albo
    > bawily sie jakims tanim szrotem albo korzystaly z linka zrobionego przez
    > amatora na tanim sprzecie. Sam taka opinie mialem. Teraz mam zestawionego
    > linka na SmartBridgach na 1800m i od poczatku grudnia nie bylo z tym

    Raczej osoby, które widzą co się w ich mieście dzieje, gdzie 'firemki'
    dostarczające internet zaklejają dachy i okna blokowisk, tylko po to, żeby
    koleżanka przychodziła 'na internet' do tej osoby, co nie ma wystającej za
    okno anteny i to działa lepiej. ;-) I tak - masz rację, na legalnym i
    zarazem tanim sprzęcie ciężko jest ustawić stabilny i sprawny link. Dalej
    komentarz poniżej.

    > zadnego problemu. Poza tym ze sprzet jest nielegalny ale i nad tym
    > pracuje. Transfer realny to 4Mbps.

    Uważasz, że klient kupiłby dostęp na "bezproblemowej radiówce", gdyby
    wiedział, że rozwiązania, które są mu proponowane są tak naprawdę
    nielegalne i w razie kontroli, mogliby zabrać ten cudny sprzęt, a klient
    *nagle* miałby problemy z otwarciem swojego ulubionego portralu? Gimme a
    break...

    P.S. sam jesteś na tym linku radiowym, czy jakaś "mała" sieć? zerknij do
    <cap0rh$6tf$1@nemesis.news.tpi.pl>

    --
    Rafal.Doroszkiewicz
    mailto:ja(at)vast.net.pl