    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: zakaz wjazdu LPG - podstawa?
    Date: Thu, 21 Nov 2013 17:15:45 +0100

    Użytkownik "sqlwiel" napisał w wiadomości
    >Wobrażam sobie scenariusz, że mam od 40 lat umowę najmu na ten garaż
    >(albo, co lepsze - wykupiłem go razem z mieszkaniem jako
    >pomieszczenie przynależne i teraz jest "mój własny") z czasów, gdy w
    >budynku na 20 mieszkań były 2 garaże i 2 samochody. Po czym
    >zagazowuję sobie samochód - i co? Wspólnota/Spółdzielnia wyrwie mi
    >ten garaż?

    Ale po co gazowales, skoro masz taki garaz ? :-)

    Wyrwac nie wyrwie, chyba ze spoldzielnia ma jakies zapisy o
    pustostanach czy przeznaczeniu.
    Ale garaz sobie poczeka na inne auto.
    Pewnie mozesz wynajac, albo odsprzedac (w spoldzielni moze byc
    roznie).

    Bo jak zaczniesz korzystac ... jest jakis zapis "kto sprowadza ryzyko
    katastrofy".
    No i skoro nie mozna po dobroci, to mozna np lakier porysowac, albo
    opony przebic, albo drzwi nie domknac, wleca wrobelki, podziubia
    blache :-)

    Wsrod lokatorow na pewno znajdzie sie paru przekonanych ze gaz
    wybucha, paru formalistow, moze jakich prawnik ktory odkryje ze w
    razie wybuchu ubezpieczenie sie wypnie ..

    >Wiem - to pytanie bardziej na forum o wspólnotach, niż o samochodach,
    >ale chciałem tylko podświetlić kolejną dziurę, w której można coś
    >sobie urwać.

    Sasiedzi w szeregowce czy blizniaku, a nawet w domku wolnostojacym tez
    sie moga poczuc zagrozeni :-)

    J.