    From: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: zakaz pokątnego ładwowania
    Date: Wed, 23 Aug 2023 00:53:11 +0200
    <ubr9gt$8jr$19$Shrek@news.chmurka.net> <ubras9$10pu6$1@dont-email.me>
    <ubrc69$8jr$22$Shrek@news.chmurka.net> <ubrf99$11dba$1@dont-email.me>
    <ubs7ed$8jr$25$Shrek@news.chmurka.net> <ubsjlc$19oua$2@dont-email.me>
    <ubsm50$gtr$3$Shrek@news.chmurka.net> <ubsp3a$1an6r$1@dont-email.me>
    <ubu3li$km9$4$Shrek@news.chmurka.net> <ubu4m0$1ihq7$1@dont-email.me>
    <ubuppb$kma$4$Shrek@news.chmurka.net> <ubv65m$1qm8e$1@dont-email.me>
    <uc06vv$dhq$4$Shrek@news.chmurka.net> <uc08k8$20eth$1@dont-email.me>
    <uc0ajo$dhq$6$Shrek@news.chmurka.net> <uc0le6$22e98$1@dont-email.me>
    <uc0lob$udm$3$Shrek@news.chmurka.net> <uc20ga$2c19i$1@dont-email.me>

    W dniu 22.08.2023 o 11:51, heby pisze:

    > Wielokrotnie. Szansa na wydostanie się płomieni jest raczej nikła. Za
    > dużo metalu odprowadzającego ciepło, mało palnych rzeczy w środku.
    Zasilacz się ładnie pali i podpala kable, nawet ten od routera :]

    > Czyli sie nie paliła. Dymiła. Jak zdecydowana większość współczesnej
    > elektroniki.
    >
    > Dużo hałasu o nic ;)

    Niekoniecznie. Niektóre się ładnie palą, żywym ogniem i wyłazi to po za
    szafę.

    > Nie, po prostu nie widziałem ostatnio *palącej* się elektroniki. Dymiącą
    > tak, wybuchającą tak, ale nie palącą. Ogarneliśmy sporo tematów z
    > zabezpieczeniami przez ostatnie 100 lat. Na przykład obudowy nie są z
    > drewna, izolacje z papieru, druty nie są w bawełnie itd itp.

    Są z plastiku, który się ładnie pali. Sporo tego więc nie generalizuj.
    Mam Ci fotki pokazać ze spalonej serwerowni, gdzie wentylator się zatarł
    a kabelek się zwarł i spowodował zapłon bo nie przekroczył zabezpieczenia?

    > To niech będzie.

    Nie musi, wystarczy izolacja plastikowa, która się ładnie pali.

    > Ja nie wolno, jak wtyczka pasuje? Debil nie musi się znać na elektryce,
    > jak wyjasnił mi kiedyś pewien prawnik. Nie użył słowa debil, ale użył
    > słowa "ja", więc nie za dużo się pomyliłem. Tu chodzi o przepis
    > zabraniajacy debilom: albo robimy specjalne ganizda do pieców do pizzy,
    > albo straszymy ubezpieczycielem.

    Wymieniłem ostatnio 3 gniazda do kebaba. Jeden bolec spalił gniazdo.
    Dlaczego? Nie wnikam. Spalił i się przetopiło. Potem jebła
    grzałka/gdzieś jakaś oporność dopaliła poluzowaną śrubkę. Włącznik
    zanotował zgorzel na styku i upalił, cokolwiek. To są tradycyjne awarie.
    Nie rozumiesz awarii.

    > Debila trzeba jakoś wychować, nawet jak się nie zna, to ma mieć odruch
    > bezwarunkowy, skoro tak strasznie nie lubimy stosować zabezpieczeń
    > samodzielnie sprawdzających takie problemy.

    Już kiedyś pisałem, jesteś mądry, masz IQ ale nie wybiegasz po za
    piwnicę i brakuje Ci experiency w tematach. To generuje brednie właśnie
    :) Troll jaskiniowy (techniczny bełkot) ale w ekspozycji światła/faktu
    umiera :)

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>