  • Data: 2003-10-21 14:18:09
    Temat: Re: zakaz dzielenie ADSL
    Od: Jaroslaw Sakowski <j...@d...spam> szukaj wiadomości tego autora

    In article <bn2gt8$aif$1@news.onet.pl>, Marcin Szczygielski wrote:
    > artykuł o zakazie dzielenia ADSL z TPSA.
    > Czy ja śnię ??

    Sluchajcie moze w sprawie SDI i ADSL bedziemy w ogole
    bardziej konstruktywni.

    Poponuje ustalic do kogo napisac pismo z pytaniem (chodzi o kompetencje,
    ja za bardoz struktury TPSA nie znam),
    ktos to robi i pozniej kopie w tiff/jpg wstawia na jakis serwer.

    Przedwszystkim mnie interesuje jak sie bronic przed zmiana SDI na
    neostrade (Neo+ nie interesuje mnie zupelnie - brak stalego IP i domeny,
    skomplikowane logowanie) jakby co. Chodzi o te niuanse z umowa i
    reszte. Albo niech mi dadza ADSL skonfigurowany tak jak SDI
    (symetrycznie 128 kbps) skoro SDI ma isc do kasacji (za instalacje
    ADSL moge zaplacic, abonament ma zostac ten sam) . W koncu mam SDI
    3 lata i nie zamierzam _nigdy_ na nic zmieniac (nie widze zadnych
    zastosowan dla wiekszej predkosci nawet przy wielu innych uslugach),
    mnie strony www pod windows i kolorki nie interesuja (a jak rozumiem
    do tego ten 5 razy wieszy ruch asymetryczny jest glownie potrzebny).

    A w ADSL to dzielenie poza lokal - wlasnie zlozylem dokumenty dla urzedu
    i tu taki krzak (a gosciu od promocji nic nie mowil o tym a przeciez
    sie pytalem wyraznie i znal konfiguracje sieci, ogladal serwerownie i
    modemy lokalne itp.).

    --
    Jarek
    e-mail: js_news monkey monolit.polfurs.org