  • Data: 2017-11-21 03:57:54
    Temat: Re: zajetosc CPU - tylko 25%, wiec o co chodzi?
    Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .11.2017 o 21:52 Marek S <p...@s...com> pisze:

    > Wiesz... moim zdaniem problem pojega na braku Microsoftowego,
    > standardowego resource monitora. Ten, który dali pokazuje prawie nic
    > wiarygodnego. Równie dobrze mogliby go zlikwidować. Więcej Ci powie
    > migająca lampka od dysku - o ile ją masz.

    Wybierz się do Animki na przeszkolenie :)

    Podpowiadany przeze mnie Moo0 System Monitor dużo pokaże w tej konkretnej
    sytuacji.
    Obok migającej lampki na dysku - info, który proces to powoduje.
    Informacja, czy rzeczywiście system jest blokowany przez operacje dyskowe
    (może być więcej przyczyn).
    Parametry dysku to zajętość, poszukiwanie, czytanie i zapis, wszystkie
    wykazywane i analizowane niezależnie.

    --
    Trefniś