  • 1. Data: 2011-10-21 21:52:41
    Temat: zagadka
    Od: megrims <m...@i...pl>

  • 2. Data: 2011-10-21 21:55:46
    Temat: Re: zagadka
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

  • 3. Data: 2011-10-21 21:57:09
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-10-21 21:52, megrims pisze:

    Nikt na tej fotce nie robi gały ;/

    I to mi nie pasuje ...

    --
    Czas na odważne decyzje:

    =>>> http://www.rafalgil.pl/dusza.jpg <<<=

  • 4. Data: 2011-10-21 21:57:50
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-10-21 21:55, kamil/Endurorider.pl pisze:
    > Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    g/

    > Tarcza nie jest idealnie na środku.

    Nie. Tarcza za mała i klocki też. Nie od tego auta założyli :D
    Zajebiście. :D :D :D

    BTW: w ASO

  • 5. Data: 2011-10-21 21:59:04
    Od: megrims <m...@i...pl>

    g/

    > Nikt na tej fotce nie robi gały ;/
    >
    > I to mi nie pasuje ...

    Już się poprawiam:

    http://broszka.pl/upload2/p/plazma/lody.jpg

  • 6. Data: 2011-10-21 21:59:04
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello kamil/Endurorider.pl,

    Friday, October 21, 2011, 9:55:46 PM, you wrote:

    g/
    > Tarcza nie jest idealnie na środku.

    To się nazywa paralaksa.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 7. Data: 2011-10-21 22:04:47
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-10-21 21:59, megrims pisze:

    > Już się poprawiam:
    > http://broszka.pl/upload2/p/plazma/lody.jpg

    Dupa ...

    Tu jest robienie gały, o które mi chodziło:
    http://satanizm.eu/xxX-robia-to-na-lace.avi

  • 8. Data: 2011-10-21 22:47:19
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 21-10-2011 21:57, megrims pisze:
    > Nie. Tarcza za mała i klocki też. Nie od tego auta założyli :D
    > Zajebiście. :D :D :D

    Trzeba było na początku napisać co to za model BMW.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 9. Data: 2011-10-21 22:50:57
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-10-21 22:47, DoQ pisze:

    > Trzeba było na początku napisać co to za model BMW.
    >
    > Pozdrawiam
    > Paweł

    535d E60

    Ale ja się zastanawiam. Pomylił się magazynier podczas wydawania części.
    Ale mechanik nie zauważył, że coś jest nie tak? No kurde. Nie da się tym
    jechać. Cały czas słychać takie chrup.. chrup.. chrup.. chrup..
    Jak hamuje, to wszystko się trzęsie. A jutro miałem gdzieś dalej
    pojechać.

  • 10. Data: 2011-10-21 22:54:51
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 21-10-2011 22:50, megrims pisze:
> [...]
    > jechać. Cały czas słychać takie chrup.. chrup.. chrup.. chrup..
    > Jak hamuje, to wszystko się trzęsie. A jutro miałem gdzieś dalej

    A co wymieniali? Tarcze i zaciski? Nikt nie robił jazdy próbnej?

    Pozdrawiam
    Paweł