  • 1. Data: 2013-06-02 17:19:11
    Temat: zafira - konfiguracja foteli
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    witam

    plan mam taki. kupić auto w którym można przewozić ludzi i rowery
    jednocześnie. Więc Zafira by chyba pasowała, ale w następującej
    konfiguracji:
    1 kierowca-pasażer
    2 pasażer-pasażer - pusto
    3 pasażer-pusto

    Problem w tym, że o ile wiem, drugi (tutaj) rząd siedzeń to kanapa ze
    składanymi oparciami, a ja bym chciał uzyskać płaską(prawie) podłogę.
    czy da się wywalić kanapę z drugiego rzędu i wstawić w jej miejsce
    któryś z foteli z trzeciego rzędu?
    Czy da się jakoś odkręcić jeden z foteli z drugiego rzędu?
    Pozdrawiam
    ToMasz

  • 2. Data: 2013-06-02 18:20:35
    Temat: Re: zafira - konfiguracja foteli
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 02 Jun 2013 17:19:11 +0200, ToMasz napisał(a):
    > plan mam taki. kupić auto w którym można przewozić ludzi i rowery
    > jednocześnie. Więc Zafira by chyba pasowała, ale w następującej

    Do srodka ?
    Do zafiry w ogole rower wejdzie ? Watpie, rowery sa wysokie.
    Duzo tych ludzi ? do czegos w rodzaju Hondy CRV wchodza, ale na ludzi
    juz miejsca nie ma.

    a) bagaznik na dach,
    b) wysuwany bagaznik
    http://www.opel.pl/gama-opel/pojazdy-koncepcyjne-opl
    a/rozwoj-wedlug-opla/innowacje-i-rzeczywistosc.html

    Nie wiem - czy to tylko w oplu ?
    Ale duzo ulatwia w kwestii tablicy.

    c) dostawczak.

    J.

  • 3. Data: 2013-06-02 20:09:24
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 02.06.2013 18:20, J.F. pisze:

    > Do srodka ?
    > Do zafiry w ogole rower wejdzie ? Watpie, rowery sa wysokie.
    Bez przedniego koła.
    4
    > do czegos w rodzaju Hondy CRV wchodza, ale na ludzi
    > juz miejsca nie ma.
    chyba tyle kasy niemam :)

    > a) bagaznik na dach,
    ale wtedy nie kupie zafiry, bo bym te rowery z taboretu musiał zakładać.
    obawiam się też pogorszenia sterowności takiego zestawu.
    > b) wysuwany bagaznik
    > http://www.opel.pl/gama-opel/pojazdy-koncepcyjne-opl
    a/rozwoj-wedlug-opla/innowacje-i-rzeczywistosc.html

    > c) dostawczak.
    za duży. tzn partner/berlingo jeszcze jest do obadania. za zafirą
    przemawiają dodatkowe fotele w 3 rzędzie

    ToMasz

  • 4. Data: 2013-06-02 20:28:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 02 Jun 2013 20:09:24 +0200, ToMasz napisał(a):
    > Bez przedniego koła.

    Nadal. Chyba ze jakies male.

    > chyba tyle kasy niemam :)

    Ale tam wchodza, widzialem.

    > za duży. tzn partner/berlingo jeszcze jest do obadania. za zafirą
    > przemawiają dodatkowe fotele w 3 rzędzie

    Ale jak chcesz 4 ludzi i rowery w srodku, to jednak dostawczak.

    J.

  • 5. Data: 2013-06-03 00:23:08
    Od: Staszek Sosenko <s...@...sigu>

    W dniu 2013-06-02 17:19, ToMasz pisze:
> [...]
    > któryś z foteli z trzeciego rzędu?
    > Czy da się jakoś odkręcić jeden z foteli z drugiego rzędu?

    Jeśli mowa o Zafirze A przed FL to siedzisko jest w jednym kawałku, a
    położyć możesz tylko oparcie dzielone w stosunku 1/3 do 2/3. AFAIK w A
    FL oparcie było dzielone na trzy części, nie wiem natomiast, co z
    siedziskiem.

    Zarówno w A, jak i w B (w C pewnie też) nie istniała możliwość
    przekładania foteli z 3. rzędu - te chowają się pod podłogą i są
    niedemontowalne.

    --
    # Staszek Sosenko - Cesarsko-Królewskie Miasto Kraków #
    # 4 kółka: '96 Citroen ZX 1.4 #

  • 6. Data: 2013-06-03 01:51:43
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    W dniu 2013-06-02 18:20, J.F. pisze:

    > Do srodka ?
    > Do zafiry w ogole rower wejdzie ? Watpie, rowery sa wysokie.

    Do X.Picasso wchodzi na pionowo rower trekingowy 28"
    Wystarczy wyciagnac srodkowy tylny fotel.
    Do tego spokojnie 4 osoby jeszcze beda siedziec.

    Wiec do Zafiry tez powinien wejsc (kwestoia jaka tylko mozna
    konfiguracje foteli ustalic).

  • 7. Data: 2013-06-03 02:17:47
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@n...com>

    W dniu 2013-06-02 20:28, J.F. pisze:

    > Nadal. Chyba ze jakies male.

    > Ale tam wchodza, widzialem.

    > Ale jak chcesz 4 ludzi i rowery w srodku, to jednak dostawczak.

    Albo Poloneza Trucka Roya :-P

  • 8. Data: 2013-06-03 09:01:46
    Od: PJ <p...@g...com>

    //Do srodka ?

    przednie kolo trzeba zdjac i dwie sztuki wejda
    http://www.radfazz.de/index.php?sitename=innentransp
    ort_fahrrad_im_opel_zafira.html&&wi=1&&artikelid=115
    8&&zubzuruck=&&as=Produktsuche&&limit=&&vv=&&bildl=0
    #zzv

    a) bagaznik na dach

    Gortat albo ze stolka, mozna zapomniec

    b) wysuwany bagaznikhttp://www.opel.pl/gama-opel/pojazdy-koncepc
    yjne-opla/rozwoj-wedlug-o...

    tylko Tourer w A&B tego nie ma, ale jest chyba w nowej Astrze a nawet
    Corsie

    c) dostawczak.
    chyba najlepsze rozwiazanie no chyba ze potrzebne sa szybkie przeloty
    na dluzszych trasach

    tu jeszcze cos jest:
    http://www.bikeinside.de/fahrradtraeger/der-fahrradt
    raeger-fuer-den-bike-transport-im-auto.html

    ja potrzebuje 3 miejsca pasazerskie wiec zdecydowalem sie na bagaznik
    na tylna klape, do rekreacyjnego jezdzenia styknie, dla zawodowcow jak
    najbardziej wersja wewnetrzna

    P.
    .

  • 9. Data: 2013-06-05 15:56:25
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    Dnia 02-06-2013 o 17:19:11 ToMasz <n...@n...neostrada.pl>
    napisał(a):

> [...]
    > któryś z foteli z trzeciego rzędu?
    > Czy da się jakoś odkręcić jeden z foteli z drugiego rzędu?

    Taka kombinacja jest bezproblemowo dostępna w Grand Sceniku i C4 Grand
    Picaso.

    TG

  • 10. Data: 2013-06-06 11:53:20
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2013-06-05 15:56, Tomasz Gorbaczuk pisze:

    > Taka kombinacja jest bezproblemowo dostępna w Grand Sceniku i C4 Grand
    > Picaso.
    >
    > TG
    W Peugeocie 307SW również...