  • 21. Data: 2022-04-19 13:21:51
    Temat: Re: żadnych 3cylindrowców
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 19 Apr 2022 10:42:40 +0200, T. wrote:

    > Opel zanim był francuski należał do GM od 1929 r., ale każdy myślał, że
    > to niemiecka marka :-)

    Bo niemiecka ... przed 1929 :-)

    > A Corsę robili w Hiszpanii.

    A Astre w Gliwicach :-)

    > Co ciekawe - od 2009 r. 27,5% akcji Opla było w posiadaniu rosyjskiego
    > Sbierbanku. Można powiedzieć - międzynarodowa marka, w której Niemcy
    > byli jedynie symbolicznie...

    Finansowo, bo konstruktorzy jednak niemieccy.
    Potem sie troche zmienilo, jak GM zaczał na caly swiat robic,
    choc nadal podejrzewam ze silniki to w Niemczech opracowane.

    J.

  • 22. Data: 2022-04-19 18:05:05
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2022-04-19 o 13:21, J.F pisze:

> [...]
    > Potem sie troche zmienilo, jak GM zaczał na caly swiat robic,
    > choc nadal podejrzewam ze silniki to w Niemczech opracowane.

    A Volvo? Jak chińczycy przejęli to zaczęli montować na chińskich płytach
    podłogowych. Design może pozostanie a la IKEA, ale produkt już raczej
    chiński, mimo że częściowo w Szwecji składany... Cóż - globalizacja...
    Nawet ruskie ład nie mogą montować, bo za duży wkład z zachodu...
    T.

  • 23. Data: 2022-05-08 02:10:14
    Od: gobo <g...@p...onet.pl>

    Hej,
    Mam P308 1.3 benzyna, 3 gary. Robie zwykle w tygodniu ok 2-2.5tys. km po
    polskich i niemieckich autostradach i ekspresowkach. Predkosc przelotowa
    zwykle w okolicy 150km/h. Gdy dowiedzialem sie, ze kolejne auto sluzbowe
    to bedzie padlina z trzema garami i smieszna pojemnoscia mialem wkurwa.
    Teraz po ponad 120tys km w 2 lata cofam wszystkie swoje slowa. Jest
    dynamika, sa w miare osiagi - nie wiem jak bedzie z wytrzymaloscia, ale
    co 3 lata dostaje nowe auto. Na razie nic sie nie psuje i dobrze
    jezdzi:) Psow na 3 gary wiec bym nie wieszal.
    Piotr

  • 24. Data: 2022-05-08 11:27:24
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W niedzielę, 8.05.2022 o 02:10, gobo napisał:

> [...]
    > co 3 lata dostaje nowe auto. Na razie nic sie nie psuje i dobrze
    > jezdzi:) Psow na 3 gary wiec bym nie wieszal.

    --
    Collie

  • 25. Data: 2022-05-11 14:18:22
    Od: scobowski <s...@t...pl>

    W dniu 08.05.2022 o 11:27, Collie pisze:

    Dlatego u mnie dwie.
    Ale pod jedną maską ;-)