  • 11. Data: 2012-09-25 15:08:33
    Temat: Re: zadanie optymalizacyjne
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    kenobi <p...@g...com> wrote:

    > co to takiego?

    Google, matole.

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Symulowane_wy%C5%BCarza
    nie

    Możesz powiedzieć, co tobą kieruje, że zamiast poszukać czegoś w sieci wolisz
    marnować czas wszystkich czytających i pytać na grupie?

    --
    Gof
    http://www.chmurka.net/

  • 12. Data: 2012-09-25 15:19:20
    Od: kenobi <p...@g...com>

    W dniu wtorek, 25 września 2012 15:06:20 UTC+2 użytkownik M.M. napisał:

    > Moze jednak warto wtracac w to p?
    >
    > W kazdej kolumnie z[][] moze byc tylko jedna z
    >
    > 'trzech' wartosci: 0, 1, p[i]. Mniej mozliwosci,
    >
    > to zadanie prostsze do optymalizacji?

    spox - wlasnie pisze albo nie jest istatne
    albo jest istotne ale jak jest istotne to
    czemu nie podasz dokladniejszych danych na z?
    jak nic wiecej nie wiadomo nt rozkladu tych
    0 1 i p to napisz to wyraznie,

  • 13. Data: 2012-09-25 15:35:05
    Od: "M.M." <m...@g...com>

    W dniu wtorek, 25 września 2012 15:19:20 UTC+2 użytkownik kenobi napisał:
    > spox - wlasnie pisze albo nie jest istatne
    > albo jest istotne ale jak jest istotne to
    > czemu nie podasz dokladniejszych danych na z?
    > jak nic wiecej nie wiadomo nt rozkladu tych
    > 0 1 i p to napisz to wyraznie,

    Po prostu w kazdej kolumnie o numerze i pojawiaja
    sie wartosc tylko ze zbioru {0,1,p[i]}. Jesli z[j][i]
    jest rozna od zera, rozna od 1, to moze przyjac
    wartosc tylko p[i]. Pytasz jaki rozklad...
    Duzo zer, moze nawet 70%. Powiedzmy ze 20% p[i].
    Pozostale 10% to jedynki. Ale algorytm powinien
    dzialac poprawnie dla kazdego rozkladu.

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2012-09-25 16:03:20
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 25.09.2012 15:08, Adam Wysocki wrote:
    > kenobi<p...@g...com> wrote:
    >
    > Możesz powiedzieć, co tobą kieruje, że zamiast poszukać czegoś w sieci wolisz
    > marnować czas wszystkich czytających i pytać na grupie?
    Imo lekkie zaburzenia, może choroba dwubiegunowa - ale lekarzem nie
    jestem a to powinien diagnozować specjalista.

    Niemniej widać powtarzające się wyraźne na przemian objawy depresji -
    "wszystko mnie boli","nic mi się nie chce" i manii - 'pismotok',
    drażliwość, 'wyzywanie od dresów'. W sumie to mi gościa szkoda, bo
    wygląda na to, że nie ma nikogo w pobliżu, kto by mu uświadomił problem
    i przekonał do leczenia, które jest często skuteczne - znam osoby, które
    jak biorą leki to są "normalnymi" ludźmi, a fir/kenobi/whatever kisi się
    we własnym umyśle (a jako skutek uboczny robi straszny syf na grupach).

    Michoo

  • 15. Data: 2012-09-25 16:15:41
    Od: kenobi <p...@g...com>

    W dniu wtorek, 25 września 2012 15:35:06 UTC+2 użytkownik M.M. napisał:

> [...]
    >
    > wartosc tylko p[i]. Pytasz jaki rozklad...
    >
    > Duzo zer, moze nawet 70%. Powiedzmy ze 20% p[i].
    >
    > Pozostale 10% to jedynki. Ale algorytm powinien

    zobacz to co powiedzialem - jesli by tak bylo
    to rozwiazanie moze byc prosta wazona suma z1
    z2 i z3 - wtedy wyrobilbys sie w mikrosekunde
    Ja bym
    sprawdzil nawet czy to nie jest po prostu z1+z2+z3 - ale moze sie myle, bo nie
    zaglebialem sie w to, wydaje sie to jednak dosyc prosty przypadek z matematyi

  • 16. Data: 2012-09-25 16:19:53
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    Michoo <m...@v...pl> wrote:

    > Imo lekkie zaburzenia, może choroba dwubiegunowa - ale lekarzem nie
    > jestem a to powinien diagnozować specjalista.

    Lekkie to te zaburzenia nie są...

> [...]
    > skuteczne - znam osoby, które jak biorą leki to są "normalnymi" ludźmi,
    > a fir/kenobi/whatever kisi się we własnym umyśle (a jako skutek uboczny

    Pisałem mu już o tym. Ale on tego do siebie nie przyjmuje. Jak krew w piach.
    Wszyscy są dresy, tylko on jeden normalny. Nie dociera to do niego. Ciekawe
    na ile to pisze on, a na ile jego choroba.

    W sumie na pl.regionalne.warszawa jest dużo cięższy przypadek, ArchieIl,
    facet jest kompletnie oderwany od rzeczywistości (wygląda jak schizofrenia).

    --
    Gof
    http://www.chmurka.net/

  • 17. Data: 2012-09-25 16:29:35
    Od: "M.M." <m...@g...com>

    W dniu wtorek, 25 września 2012 16:15:41 UTC+2 użytkownik kenobi napisał:
> [...]
    > sprawdzil nawet czy to nie jest po prostu z1+z2+z3 - ale moze sie
    > myle, bo nie zaglebialem sie w to, wydaje sie to jednak dosyc prosty
    Czesto jest jak piszesz i wlasnie rozwiazania sa bardziej lub mniej
    trywialne. Dla obecnego przypadku ktory mam zdolalem wyprowadzic 20
    wzorow analitycznych. Z tych 20 jeden nie dziala i nie wiem czemu :)
    Pozostalych 19 nie jestem pewny na 100%. Nie mam pewnosci czy te 20
    wzorow pokrywa wszystkie mozliwosci. Zadanie w przyszlosci bedzie
    wiekszych rozmiarow i byc moze bedzie trzeba tysiace wzorow aby
    pokryc wszystkie przypadki... :)

    Chcialbym jakas skuteczna metode iteracyjna.

    Pozdrawiam

  • 18. Data: 2012-09-25 16:59:50
    Temat: Re: zadanie optymalizacyjne [OT]
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 25.09.2012 16:19, Adam Wysocki wrote:

    > Lekkie to te zaburzenia nie są...
    Biorąc pod uwagę ludzi których znam, i wiedząc jak u nich wygląda sprawa
    bez leków to uważam, że są lekkie.

    > Pisałem mu już o tym. Ale on tego do siebie nie przyjmuje.
    I nie przyjmie, musi mu to powiedzieć osoba na tyle "bliska", żeby
    zadział szantaż emocjonalny. Ja, Ty, inni zwracający mu uwagę to dla
    niego wrogowie.

    > Jak krew w piach.
    > Wszyscy są dresy, tylko on jeden normalny. Nie dociera to do niego. Ciekawe
    > na ile to pisze on, a na ile jego choroba.
    Chory zazwyczaj nie dostrzega problemu. A jak do tego dołożyć, że w
    Polsce zaburzenia psychiczne są tabu to szansa, że się zam zgłosi do
    lekarza jest nikła. (To się na szczęście powoli zmienia - tzn "depresja"
    zaczyna być akceptowalna społecznie. I to jest chyba jedyna szansa dla
    Fira - jak go napadnie kolejna faza depresyjna, to może go jakiś znajomy
    przekona do wizyty u lekarza o ile jeszcze mu zostali jacyś znajomi.)

    Michoo

  • 19. Data: 2012-09-25 17:25:23
    Od: kenobi <p...@g...com>

    hehe, odbieram was jako przymuły
    (w najlepszym wypadku dlatego ze
    przymulacie czyli ze wzgledu na niski
    poziom intelektualny, (nie mowilbym
    tego zreszta gdyby nie wasze hamstwo i
    prostactwo)
    brniecie w taki syf w jaki brna mz tylko wieprzki - wysocki to jeden
    znajprymitywniejszych buców w historii grup
    (obok ostrowskiego i ludwina), warto
    zwrocic uwage na podstawowy fakt, ja pisze
    zwykle na temat i ciekawie, a ci ktorzy w
    swojej bezdennej durnocie robia
    mi z tego zarzut nie sa w stanie napisac nic
    (i niegdy nic wartego uwagi nie napisali )
    poza nieustannym wieprzeniem /dreszeniem
    (dreszeniem nazywam nie pisanie posta na
    temat tylko dowalanie sie ufundowane na
    gruncie czyjejs osobistej glupoty ) - szkoda
    mi na was czasu to nie stodola, ja nie
    przychodze tutaj by sie bratac z przymulem
    wiekszym czy to mniejszym tylko by pisac na
    temat

  • 20. Data: 2012-09-25 18:23:25
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 2012-09-25 17:25, kenobi pisze:
    > (obok ostrowskiego i ludwina), warto
    > zwrocic uwage na podstawowy fakt, ja pisze
    > zwykle na temat

    Wręcz przeciwnie. To, że ci się zdarza nie oznacza "zwykle".

    > i ciekawie,

    A tu już pojechałeś po całości. Dla kogo ciekawie? Przecież ty po polsku
    nie potrafisz pisać.

    > a ci ktorzy w
    > swojej bezdennej durnocie robia
    > mi z tego zarzut nie sa w stanie napisac nic
    > (i niegdy nic wartego uwagi nie napisali )

    Bo są tacy, którzy w swej bezdennej durnocie używają narzędzi, np. mózgu
    i googla zanim coś napiszą czy zadadzą pytanie. Czytają
    _ze_zrozumieniem_ to, co mądrzejsi napisali _wcześniej_ próbując dotrzeć
    do wartościowych tekstów przedzierając się przez twój bełkot.
    W swojej durnocie nie odkrywają setny raz koła i nie robią bloga z grupy
    dyskusyjnej (bloga... żeby to jeszcze, twoje teksty można na postrach
    obok cukiernicy wystawić, żeby dzieci cukru nie wyjadały).
    Po co mam pisać i zawracać ludziom dupę pierdołami, skoro 99% rozwiązań
    problemów które napotykam znajduję właśnie między innymi czytając grupy
    dyskusyjne?

    Ty jesteś tym dresem, który mi to utrudnia.

    > gruncie czyjejs osobistej glupoty ) - szkoda
    > mi na was czasu to nie stodola, ja nie
    > przychodze tutaj by sie bratac z przymulem
    > wiekszym czy to mniejszym tylko by pisac na
    > temat

    No tak. Zostałeś stworzony do wyższych celów i resztę ludzi możesz mieć
    w dupie... Czyli jak śmieciłeś, tak będziesz śmiecił dalej.

    Nie zastanawiałeś się czasem, dlaczego to akurat ciebie się ludzie
    czepiają? Nie masz żadnych wątpliwości, że jednak może z twoją pisaniną
    jest coś nie tak? Wszystko jest u ciebie super-tip-top, tylko cała
    reszta jest jakaś dziwna? W swoich postach potrafisz jasno sformułować
    problem, a cała reszta to nieuki?

    Powrotu do zdrowia życzę
    Piotr