-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!weretis.net!feeder4.news.weretis.net!newsfeed.straub-nv.de!feeder1-2.prox
ad.net!proxad.net!feeder2-2.proxad.net!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.c
om!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostra
da.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Subject: Re: zadanie było trudne. To powinien zrozumieć każdy naukowiec z pms
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <jjereq$mfj$2@news.task.gda.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<jjghp2$bmk$1@inews.gazeta.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<jjgo58$p8f$1@inews.gazeta.pl> <jji2od$rj7$1@inews.gazeta.pl>
<jjip82$1t5$3@node2.news.atman.pl> <jjiru3$b6j$1@inews.gazeta.pl>
<jjitqv$7i7$1@node2.news.atman.pl> <jjiuk2$k70$1@inews.gazeta.pl>
<jjiv60$94o$1@node2.news.atman.pl> <jjj327$hjm$1@inews.gazeta.pl>
<jjj862$i9j$2@node2.news.atman.pl> <jjj962$e8f$1@inews.gazeta.pl>
<10dtwughgwcbu$.1lgwu1r064n40.dlg@40tude.net>
<jjjfnm$2bn$1@inews.gazeta.pl> <jjknm2$rp3$1@inews.gazeta.pl>
<1...@4...net>
<312b2inzf14l$.ov8juixi1hbw.dlg@40tude.net>
Date: Tue, 13 Mar 2012 00:15:05 +0100
Message-ID: <1mrews9ugklku.1dop3z3fgsww5$.dlg@40tude.net>
Lines: 23
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.25.162.7
X-Trace: 1331594105 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1256 83.25.162.7:2949
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2438773
[ ukryj nagłówki ]On Mon, 12 Mar 2012 23:09:28 +0100, J.F. wrote:
> Dnia Mon, 12 Mar 2012 23:00:33 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):
>> On Mon, 12 Mar 2012 12:46:08 +0100, J.F wrote:
>>>>Tyle grupowa teoria. Miałem opla ze stu pięćdziesięcio konnym
>>>>silnikiem. Przy
>>>>185/h palił prawie 40 litrów na 100 kilometrów. A`przy 90 niecałe
>>>>8/100 kilometrów. Tyle praktyka.
>>>
>>> No i w czym problem ? Ze ci za duzo palil ? Bylo naprawic silnik.
>>
>> Gdyby samochody miały palić 40l/100km przy 185km/h, to wielu Niemców by nie
>> dało rady na autostradzie od stacji do stacji dojechać :)
>
> Ale to mniej wiecej tak wyglada :-)
No bez przesady... Nie przy 185km/h.
Skoro kogutkowe auto przy 90 paliło 8, a przy 185 paliło 40, to przy
250km/h paliłby pewnie 70l/100km...
A tyle to pali Veyron przy ponad 400km/h (78l/100km przy 1000KM).
Mój samochód przy 200km/h pali 18-19l/100km.
Następne wpisy z tego wątku
- 13.03.12 10:59 Jakub Witkowski
- 13.03.12 11:04 Jakub Witkowski
- 13.03.12 11:17 Jakub Witkowski
- 13.03.12 11:20 Jakub Witkowski
- 13.03.12 11:43 Jakub Witkowski
- 13.03.12 11:50 Jakub Witkowski
- 13.03.12 11:57 wchpikus
- 13.03.12 12:02 Jakub Witkowski
- 13.03.12 13:35 Adam Płaszczyca
- 13.03.12 17:41 J.F
- 13.03.12 17:44 J.F
- 13.03.12 21:20 Tomasz Pyra
- 14.03.12 15:37 Sebastian Kaliszewski
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=